Siirry suoraan sisältöön

Virtuaalitapahtumien tuotanto

Erillisen opintokokonaisuuden tunnus: REVIRTAP

Opetuskielet

  • suomi

Sisällön valinnaisuus

Valitaan kaikki

Lisätiedot

LV 25-26: seuraava toteutus syyslukukaudella 2025. Katso tarkemmat ajoitukset ja toteutusmuodot klikkaamalla opintojaksoja.

*muutokset mahdollisia

Kuvaus

Tässä osaamiskokonaisuudessa syvennetään lisätyn todellisuuden tuomiin mahdollisuuksiin ja pelimaailmasta tunnettuihin digitaalisiin ratkaisuihin ja sovelletaan niitä virtuaali-ja hybriditapahtumiin. Opiskelija oppii käytännönläheisesti monikamerastriimauksen perusteet, virtuaalistudiossa työskentelyn, ääni-, ja valosuunnittelun periaatteet sekä kuvasommittelun ja virtuaalitapahtuma-alustan rakentamisen. Virtuaalitapahtuman vuorovaikutuksen välineet tulevat tutuksi, kuten myös yhteiskehittelyyn tarkoitetut digitaaliset ratkaisut.
Tämä osaamiskokonaisuus antaa opiskelijalle tulevaisuuteen tähtääviä valmiuksia toimia tapahtumatuotannon ammattilaisena.

Ei toteutuksia käynnissä

Siirry alkuun