Pasilan toimipiste
Suomi
15.01.2024 - 15.03.2024
27.11.2023 - 04.12.2023
Päivi Penttilä
15 - 60
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5
Pasilan toimipiste
Suomi
15.01.2024 - 15.03.2024
27.11.2023 - 04.12.2023
Minna Saukkonen
30 - 100
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
5.00 op
H-5
Pasilan toimipiste
Suomi
23.10.2023 - 15.12.2023
12.06.2023 - 20.10.2023
Minna Saukkonen
15 - 60
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5
Opintojakso toteutetaan contact-opetuksena Porvoon Campuksella. Kaikki materiaali ja tehtävät ovat Moodlen oppimisympäristössä.
Kurssiin liittyy itseopiskeltavaa materiaalia, monivalintakysymyksiä sekä tehtäviä.
Tarkentuu kurssin alkaessa
Case-esimerkit ja vierailevat luennoitsijat (tallenteet) pääsääntöisin työelämästä
Porvoon toimipiste
Kurssi suoritetaan tehtävien muodossa.
Suomi
Kurssin aihe soveltuu erinomaisesti kansainväliseen ympäristöön.
23.10.2023 - 15.12.2023
Opintojaksoon liittyy monivalintatehtävä sekä erilaisia soveltavia tehtäviä seuraavasti: 1) Koko kurssin materiaaliin liittyvä monivalintatehtävä (max. 50 pistettä) 2) Oman oppimisen analyysi (max. 10 pistettä) 3) Dataohjautuvan digikampanjan suunnittelutehtävä (max. 25 pistettä) 4) Dataohjautuva markkinointi case-yrityksessä -tehtävä (max. 15 pistettä)
12.06.2023 - 20.10.2023
Kurssi alkaa 23.10.2023 ja loppuu 15.12.2023.
Opintojakson voi suorittaa myös opinnallistaen tai näytöllä, jos aiempaa osaamista jo löytyy. Jos haluat vaihtoehtoisen suoritustavan, ota yhteyttä opintojakson vastuuopettajaan.
Maria Vickholm, Susanna Luoma
15 - 45
Arviointiasteikko
85-100 = 5
71-84 = 4
61-70 = 3
51-60 = 2
40-50 = 1
Arviointiasteikko noudattaa opintojaksokuvauksen arviointikriteerejä.
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija tuntee dataohjautuvan markkinoinnin peruskäsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa ohjatusti löytää tarvittavaa tietoa ja ohjatusti analysoida dataa markkinoinnin lähtökohtana.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija tuntee dataohjautuvan markkinoinnin työkalut ja niiden keräämän datan. Opiskelija löytää tarvittavaa tietoa ja analysoi sekä hyödyntää dataa markkinoinnin lähtökohtana. Opiskelija ymmärtää mittaamisen ja seurannan merkityksen asiakasymmärryksessä ja markkinoinnissa.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija tuntee dataohjautuvan markkinoinnin ja sen erityispiirteet erinomaisesti. Opiskelija hallitsee olennaisen tiedon löytämisen ja osaa itsenäisesti analysoida sekä hyödyntää dataa markkinoinnissa. Hän osaa valita oikeat mittarit ja tehdä kehitysehdotuksia. Opiskelija osaa viestiä omat ratkaisunsa ammattimaisesti.
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5
Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti. Kaikki materiaali ja tehtävät ovat Moodlen oppimisympäristössä. Jaksolla on myös 2-3 online-tapaamista, joihin on suositeltavaa osallistua. Ensimmäinen online-tapaaminen (tietoa kurssista) järjestetään kurssin toisella viikolla.
Kurssiin liittyy itseopiskeltavaa materiaalia, monivalintakysymyksiä sekä tehtäviä.
Tarkentuu kurssin alkaessa
Case-esimerkit ja vierailevat luennoitsijat (tallenteet) pääsääntöisin työelämästä
Pasilan toimipiste
Kurssi suoritetaan tehtävien muodossa.
Suomi
Kurssin aihe soveltuu erinomaisesti kansainväliseen ympäristöön.
21.08.2023 - 13.10.2023
Orientaatiotehtävä Monivalintatehtävä (yksilötyö) Erilaisia soveltavia kirjallisia tehtäviä (virtuaalinen ryhmätyö) Oman oppimisen analysointitehtävä (yksilötyö)
01.08.2023 - 18.08.2023
Kurssi alkaa 21.8.2023 ja loppuu 13.10.2023. Ensimmäisen kurssin orientaatioviikon jälkeen kurssin voi suorittaa joustavasti oman/virtuaaliryhmän aikataulun mukaan.
Päivi Penttilä
30 - 100
Eri tehtävistä saa pisteitä, joiden pohjalta muodostuu kurssin kokonaisarvosana.
Tehtävien pisteytykset käydään läpi kurssin aluksi.
AVO Avoin ammattikorkeakoulu
0.00 op
5.00 op
H-5
Pasilan toimipiste
Suomi
21.08.2023 - 13.10.2023
12.06.2023 - 18.08.2023
Minna Saukkonen
30 - 100
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
5.00 op
H-5