Opintojakso toteutetaan contact-opetuksena Porvoon Campuksella, 2 kertaa viikossa.
Kaikki materiaali ja tehtävät ovat Moodlen oppimisympäristössä.
Kurssiin liittyy itseopiskeltavaa materiaalia, monivalintakysymyksiä sekä tehtäviä.
Tarkentuu kurssin alkaessa
Case-esimerkit ja vierailevat luennoitsijat (tallenteet) pääsääntöisin työelämästä
Porvoon toimipiste
Kurssi suoritetaan tehtävien muodossa. Tenttejä ei ole.
Suomi
Kurssin aihe soveltuu erinomaisesti kansainväliseen ympäristöön.
21.10.2024 - 13.12.2024
Opintojaksoon liittyy monivalintatehtävä sekä erilaisia soveltavia tehtäviä seuraavasti: 1) Koko kurssin materiaaliin liittyvä monivalintatehtävä 2) Oman oppimisen analyysi 3) Dataohjautuvan digikampanjan suunnittelutehtävä 4) Dataohjautuva markkinointi case-yrityksessä -tehtävä
03.06.2024 - 18.10.2024
Kurssi alkaa 21.10.2024 ja loppuu 15.12.2024.
Opintojakson voi suorittaa myös opinnallistaen tai näytöllä, jos aiempaa osaamista jo löytyy. Jos haluat vaihtoehtoisen suoritustavan, ota yhteyttä opintojakson vastuuopettajaan.
Maria Vickholm
15 - 45
Arviointiasteikko
85-100 = 5
71-84 = 4
61-70 = 3
51-60 = 2
40-50 = 1
Läsnäoloa edellytetään lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla.
- Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25 %, arvosanasi laskee yhdellä numerolla.
- Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50 %, opintojakso hylätään.
Arviointiasteikko noudattaa opintojaksokuvauksen arviointikriteerejä.
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija tuntee dataohjautuvan markkinoinnin peruskäsitteet ja työkalut. Opiskelija osaa ohjatusti löytää tarvittavaa tietoa ja ohjatusti analysoida dataa markkinoinnin lähtökohtana.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija tuntee dataohjautuvan markkinoinnin työkalut ja niiden keräämän datan. Opiskelija löytää tarvittavaa tietoa ja analysoi sekä hyödyntää dataa markkinoinnin lähtökohtana. Opiskelija ymmärtää mittaamisen ja seurannan merkityksen asiakasymmärryksessä ja markkinoinnissa.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija tuntee dataohjautuvan markkinoinnin ja sen erityispiirteet erinomaisesti. Opiskelija hallitsee olennaisen tiedon löytämisen ja osaa itsenäisesti analysoida sekä hyödyntää dataa markkinoinnissa. Hän osaa valita oikeat mittarit ja tehdä kehitysehdotuksia. Opiskelija osaa viestiä omat ratkaisunsa ammattimaisesti.
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5