Online-toteutus. Tapaamme zoomissa neljä kertaa jakson aikana.
Opettajan luentomateriaalit Moodlessa.
Suositeltava kirjallisuus:
Lahtinen, Pulkka, Karjaluoto & Mero (2022): Digimarkkinointi
Rummukainen, Hakola & Hiila (2019): Sisältömarkkinoinnin työkalut
Halonen & Hakkarainen (2019) Vaikuttajamarkkinointi
Oppimistehtävät tehdään aidolle yritykselle. Vierasluennoitsijat työelämästä.
Pasilan toimipiste
Tentti ja uusintatentit pidetään jakson lopulla Moodlessa.
Suomi
Materiaalit ja esimerkit kattavat myös kansainväliset näkökulmat.
18.08.2025 - 10.10.2025
1: Sosiaalisen median sisältöstrategia (palautetaan osissa & esitykset) 2: Esimerkkisisällöt case-organisaatiolle 3: Tentti
Opintojakso kestää 8 viikkoa. Tapaamiset neljä kertaa jakson aikana zoomissa.
Osaamisen näyttö tai opinnollistaminen.
Sovitaan opettajan kanssa kahden viikon kuluessa opintojakson aloituksesta.
Maria Vickholm
15 - 60
Arviointiskaala
90 – 100 = 5
80 – 89 = 4
70 – 79 = 3
60 – 69 = 2
50 – 59 = 1
alle 50 pistettä hylätty
Läsnäoloa edellytetään lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla.
- Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25 %, arvosanasi laskee yhdellä numerolla.
- Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50 %, opintojakso hylätään.
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5
Pasilan toimipiste
Suomi
18.08.2025 - 10.10.2025
Veera Nguyen
15 - 50
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5
Lähiopetukseen perustuvassa toteutuksessa opetusmenetelmät ovat:
- lähiopetus (luennot, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, projektitöiden esitykset)
- itsenäinen opiskelu (projektityöskentely, tiedonhaku ja tenttiin valmistautuminen)
- projektityö: sisältöstrategia ja esimerkkisisällöt (ryhmätyö)
- tentti (yksilösuoritus)
Lista suositeltavasta materiaalista ja kirjallisuudesta päivitetään Moodleen.
Työelämän konsultointi omien sisältöjen kehittelyprosessissa, mahdollisesti toimeksiantona.
Porvoon toimipiste
Tentin ajankohta sovitaan erikseen.
Suomi
Kansainväliset lähteet ja kirjallisuus.
13.01.2025 - 16.05.2025
Sosiaalisen median sisältöstrategia ja esimerkkisisällöt (palautetaan osissa, sisältäen esitykset) – max 75 pistettä Tentti – max 25 pistettä
02.01.2025 - 10.01.2025
Opintojakson tapaamiset järjestetään online lukujärjestykseen merkittyinä aikoina.
a) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
b) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Anu Seppänen
15 - 40
Sosiaalisen median sisältöstrategia ja esimerkkisisällöt (palautetaan osissa, sisältäen esitykset) – max 75 pistettä
Tentti – max 25 pistettä
RESTO Restonomi
0.00 op
0.00 op
H-5
Pasilan toimipiste
Suomi
24.03.2025 - 16.05.2025
Veera Nguyen
15 - 45
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5
Online-toteutus. Tapaamme zoomissa neljä kertaa jakson aikana.
Opettajan luentomateriaalit Moodlessa.
Suositeltava kirjallisuus:
Lahtinen, Pulkka, Karjaluoto & Mero (2022): Digimarkkinointi
Rummukainen, Hakola & Hiila (2019): Sisältömarkkinoinnin työkalut
Halonen & Hakkarainen (2019) Vaikuttajamarkkinointi
Oppimistehtävät tehdään aidolle yritykselle. Vierasluennoitsijat työelämästä.
Pasilan toimipiste
Tentti ja uusintatentit pidetään jakson lopulla Moodlessa.
Suomi
Materiaalit ja esimerkit kattavat myös kansainväliset näkökulmat.
13.01.2025 - 14.03.2025
1: Ryhmätyö 75 %: Sosiaalisen median sisältöstrategia (palautetaan osissa & esitykset) 2: Yksilötyö 25%: Tentti
02.01.2025 - 10.01.2025
Opintojakso kestää 8 viikkoa. Tapaamiset neljä kertaa jakson aikana zoomissa.
Osaamisen näyttö tai opinnollistaminen.
Sovitaan opettajan kanssa kahden viikon kuluessa opintojakson aloituksesta.
Maria Vickholm
15 - 60
Arviointiskaala
90 – 100 = 5
80 – 89 = 4
70 – 79 = 3
60 – 69 = 2
50 – 59 = 1
alle 50 pistettä hylätty
Läsnäoloa edellytetään lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla.
- Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25 %, arvosanasi laskee yhdellä numerolla.
- Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50 %, opintojakso hylätään.
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5
Lähiopetukseen perustuvassa toteutuksessa opetusmenetelmät ovat:
- lähiopetus (luennot, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, projektitöiden esitykset)
- itsenäinen opiskelu (projektityöskentely, tiedonhaku ja tenttiin valmistautuminen)
- projektityö: sisältöstrategia ja esimerkkisisällöt (ryhmätyö)
- tentti (yksilösuoritus)
Lista suositeltavasta materiaalista ja kirjallisuudesta päivitetään Moodleen.
Työelämän konsultointi omien sisältöjen kehittelyprosessissa, mahdollisesti toimeksiantona.
Porvoon toimipiste
Tentin ajankohta sovitaan erikseen.
Suomi
Kansainväliset lähteet ja kirjallisuus.
13.01.2025 - 14.03.2025
Sosiaalisen median sisältöstrategia ja esimerkkisisällöt (palautetaan osissa, sisältäen esitykset) – max 75 pistettä Tentti – max 25 pistettä
02.01.2025 - 10.01.2025
Vko 4: Orientoituminen opintojaksoon.
Vko 5: Sisältömarkkinoinnin periaatteet
Vko 6: Sisällöt ostopolun vaiheisiin
Vko 7: Sosiaalisen median kanavat
Vko 8: Hiihtoloma (intensiiviviikko)
Vko 9: Sosiaalisen median trendit, seuranta ja asiakasymmärrys
Vko 10: Vaikuttajamarkkinoinnin periaatteet
Vko 11: Ohjaussessiot
Vko 12: Esitykset
a) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
b) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Anu Seppänen
15 - 45
Sosiaalisen median sisältöstrategia ja esimerkkisisällöt (palautetaan osissa, sisältäen esitykset) – max 75 pistettä
Tentti – max 25 pistettä
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5