Pasilan toimipiste
Suomi
21.10.2024 - 13.12.2024
03.06.2024 - 18.10.2024
Merike Koskinen, Tiina Leppäniemi
15 - 30
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
3.00 op
H-5
Opintojakso koostuu lukujärjestykseen merkityistä luennoista sekä opiskelijan itsenäisestä työskentelystä, josta muodostuu yhteensä 135 h opiskelijan työtä. Opintojaksolla täytetään työkirjaa opiskelijan omaan henkilöbrändin liittyvistä osa-alueista. Opetusmenetelminä käytetään luentoja, vertaistyöskentelyä ja työpajatyöskentelyä.
Oppimateriaali jaetaan Moodlessa. Suositeltava kirjallisuus:
a-aineisto/kirjallisuus (vapaaehtoista):
Arruda, W. 2019. Digital You: Real Personal Branding in the Virtual Age. Association for Talent Development.
Chritton, S. 2012. Personal Branding For Dummies. Hoboken: For Dummies.
Kelly, S. 2017. Personal branding for entrepreneurial journalists and creative professionals. New York, NY: Routledge.
Kortesuo, K. & Vehniäinen, J. 2011. Tee itsestäsi brändi: Asiantuntijaviestintä livenä ja verkossa. Porvoo: WSOYpro : Docendo.
Kurvinen J., Laine T. & Tolvanen V. 2017. Henkilöbrändi - asiantuntijasta vaikuttajaksi. Alma Talent. Helsinki.
Opintojakso tarjoaa opiskelijalle valmiuksia markkinoida osaamistaan erottuvasti työelämässä.
Pasilan toimipiste
Opintojakso on projektiluontoinen, joten uusintamahdollisuutta ei ole. Työkirja ja sen perusteella tehty lopullinen tuotos esitellään viimeisellä luentokerralla.
Suomi
Luento- ja Moodlemateriaalina voidaan käyttää myös englanninkielistä materiaalia.
24.03.2025 - 16.05.2025
Opintojaksolla täytetään viikoittain etenevää työkirjaa, välipalautuksia on neljä. Tehtävä 1: millainen olen, mitä tavoittelen Tehtävä 2: miten erotun muista osa I muut + kirjallinen essee henkilöbrändin kilpailija-analyysista Tehtävä 3: Miten erotun muista, osa II minä Tehtävä 4: Miten luon itseni näköistä sisältöä (omien sisältöjen suunnittelu ja toteutus) Loppuesitys toteutetuista henkilöbrändiä tukevista sisällöistä
Luennot lukujärjestyksen mukaisesti luokkatilassa tai Teamsissa. Tarkempi aikataulu Moodlessa.
Opiskelija voi osoittaa aikaisemmin hankitun osaamisen (AHOT) sopimalla näytöstä opettajan kanssa.
Hanna Tattari, Merike Koskinen
15 - 30
Opintojakson suorittaminen edellyttää vahvaa ja tavoitteellista sitoutumista verkkotyöskentelyyn ja opintojakson lähitapaamisiin.
Arvosana määräytyy tuotosten ja opiskelijan antaman vertaispalautteen sekä opiskelijan oman sitoutumisen ja aktiivisuuden perusteella
Arviointi:
Aktiivisuus ja asenne (aktiivinen osallistuminen etäkertoihin, palautukset ajoissa, vertaispalautteen antaminen jne.) 50 % kokonaisarvosanasta
Tuotokset (työkirja, tehtävän 2 kirjoitustehtävä sekä henkilöbrändiä tukevat kurssin aikana tuotetut sisällöt ) 50 % kokonaisarvosanasta
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
2.00 op
H-5
Ei käynnissä olevia toteutuksia.
Opintojakso koostuu lukujärjestykseen merkityistä luennoista sekä opiskelijan itsenäisestä työskentelystä, josta muodostuu yhteensä 135 h opiskelijan työtä. Opintojaksolla täytetään työkirjaa opiskelijan omaan henkilöbrändin liittyvistä osa-alueista. Opetusmenetelminä käytetään luentoja, vertaistyöskentelyä ja työpajatyöskentelyä.
Oppimateriaali jaetaan Moodlessa. Suositeltava kirjallisuus:
a-aineisto/kirjallisuus (vapaaehtoista):
Arruda, W. 2019. Digital You: Real Personal Branding in the Virtual Age. Association for Talent Development.
Chritton, S. 2012. Personal Branding For Dummies. Hoboken: For Dummies.
Kelly, S. 2017. Personal branding for entrepreneurial journalists and creative professionals. New York, NY: Routledge.
Kortesuo, K. & Vehniäinen, J. 2011. Tee itsestäsi brändi: Asiantuntijaviestintä livenä ja verkossa. Porvoo: WSOYpro : Docendo.
Kurvinen J., Laine T. & Tolvanen V. 2017. Henkilöbrändi - asiantuntijasta vaikuttajaksi. Alma Talent. Helsinki.
Opintojakso tarjoaa opiskelijalle valmiuksia markkinoida osaamistaan erottuvasti työelämässä.
Pasilan toimipiste
Opintojakso on projektiluontoinen, joten uusintamahdollisuutta ei ole. Työkirja ja sen perusteella tehty lopullinen tuotos esitellään viimeisellä luentokerralla.
Suomi
Luento- ja Moodlemateriaalina voidaan käyttää myös englanninkielistä materiaalia.
19.08.2024 - 11.10.2024
Opintojaksolla täytetään viikoittain etenevää työkirjaa, välipalautuksia on neljä. Tehtävä 1: millainen olen, mitä tavoittelen Tehtävä 2: miten erotun muista osa I muut + kirjallinen essee henkilöbrändin kilpailija-analyysista Tehtävä 3: Miten erotun muista, osa II minä Tehtävä 4: Miten luon itseni näköistä sisältöä (omien sisältöjen suunnittelu ja toteutus) Loppuesitys toteutetuista henkilöbrändiä tukevista sisällöistä
03.06.2024 - 16.08.2024
Luennot lukujärjestyksen mukaisesti luokkatilassa tai Teamsissa. Tarkempi aikataulu Moodlessa.
Opiskelija voi osoittaa aikaisemmin hankitun osaamisen (AHOT) sopimalla näytöstä opettajan kanssa.
Hanna Tattari, Jenni Brisk
15 - 30
Opintojakson suorittaminen edellyttää vahvaa ja tavoitteellista sitoutumista verkkotyöskentelyyn ja opintojakson lähitapaamisiin.
Arvosana määräytyy tuotosten ja opiskelijan antaman vertaispalautteen sekä opiskelijan oman sitoutumisen ja aktiivisuuden perusteella
Arviointi:
Aktiivisuus ja asenne (aktiivinen osallistuminen etäkertoihin, palautukset ajoissa, vertaispalautteen antaminen jne.) 50 % kokonaisarvosanasta
Tuotokset (työkirja, tehtävän 2 kirjoitustehtävä sekä henkilöbrändiä tukevat kurssin aikana tuotetut sisällöt ) 50 % kokonaisarvosanasta
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
3.00 op
H-5
Opintojakso koostuu lukujärjestykseen merkityistä luennoista sekä opiskelijan itsenäisestä työskentelystä, josta muodostuu yhteensä 135 h opiskelijan työtä. Opintojaksolla täytetään työkirjaa opiskelijan omaan henkilöbrändin liittyvistä osa-alueista. Opetusmenetelminä käytetään luentoja, vertaistyöskentelyä ja työpajatyöskentelyä.
Oppimateriaali jaetaan Moodlessa. Suositeltava kirjallisuus:
a-aineisto/kirjallisuus (vapaaehtoista):
Arruda, W. 2019. Digital You: Real Personal Branding in the Virtual Age. Association for Talent Development.
Chritton, S. 2012. Personal Branding For Dummies. Hoboken: For Dummies.
Kelly, S. 2017. Personal branding for entrepreneurial journalists and creative professionals. New York, NY: Routledge.
Kortesuo, K. & Vehniäinen, J. 2011. Tee itsestäsi brändi: Asiantuntijaviestintä livenä ja verkossa. Porvoo: WSOYpro : Docendo.
Kurvinen J., Laine T. & Tolvanen V. 2017. Henkilöbrändi - asiantuntijasta vaikuttajaksi. Alma Talent. Helsinki.
Opintojakso tarjoaa opiskelijalle valmiuksia markkinoida osaamistaan erottuvasti työelämässä.
Pasilan toimipiste
Opintojakso on projektiluontoinen, joten uusintamahdollisuutta ei ole. Työkirja ja sen perusteella tehty lopullinen tuotos esitellään viimeisellä luentokerralla.
Suomi
Luento- ja Moodlemateriaalina voidaan käyttää myös englanninkielistä materiaalia.
25.03.2024 - 17.05.2024
Opintojaksolla täytetään viikoittain etenevää työkirjaa, välipalautuksia on neljä. Tehtävä 1: millainen olen, mitä tavoittelen Tehtävä 2: miten erotun muista osa I muut + kirjallinen essee henkilöbrändin kilpailija-analyysista Tehtävä 3: Miten erotun muista, osa II minä Tehtävä 4: Miten luon itseni näköistä sisältöä (omien sisältöjen suunnittelu ja toteutus) Loppuesitys toteutetuista henkilöbrändiä tukevista sisällöistä
02.01.2024 - 22.03.2024
Luennot lukujärjestyksen mukaisesti luokkatilassa tai Teamsissa. Tarkempi aikataulu Moodlessa.
Opiskelija voi osoittaa aikaisemmin hankitun osaamisen (AHOT) sopimalla näytöstä opettajan kanssa.
Hanna Tattari, Merike Koskinen
15 - 30
Opintojakson suorittaminen edellyttää vahvaa ja tavoitteellista sitoutumista verkkotyöskentelyyn ja opintojakson lähitapaamisiin.
Arvosana määräytyy tuotosten ja opiskelijan antaman vertaispalautteen sekä opiskelijan oman sitoutumisen ja aktiivisuuden perusteella
Arviointi:
Aktiivisuus ja asenne (aktiivinen osallistuminen etäkertoihin, palautukset ajoissa, vertaispalautteen antaminen jne.) 50 % kokonaisarvosanasta
Tuotokset (työkirja, tehtävän 2 kirjoitustehtävä sekä henkilöbrändiä tukevat kurssin aikana tuotetut sisällöt ) 50 % kokonaisarvosanasta
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
2.00 op
H-5