Henkilöstöjohtaminen (3 op)
Toteutuksen tunnus: RES8HA405-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 13.06.2022 - 27.10.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 03.11.2022 - 16.12.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Toimipiste
- Haagan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 20
- Opettajat
- Meri Vehkaperä
- Ryhmät
-
BLENDEDMonimuotototeutus
-
AVO22KMODULEMODULE-hankkeen opiskelijat
- Opintojakso
- RES8HA405
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Lähikoulutuspäivät (Haagan kampus, Pajuniityntie 11)
14.10.2022 klo 09:00–14:45, (L-siipi, 2. kerros luokka L401), Työntekijäkokemuksen johtaminen, rekrytointi ja perehdyttäminen
30.11.2022 klo 9:00–14:00, (G-siipi, sisääntulokerros, luokka G317), Suorituksen johtaminen, osaamisen johtaminen
1.12.2022 klo 9:00–11:00, (G-siipi, sisääntulokerros, luokka G317), Moninaisuus ja inkluusio, työhyvinvoinnin johtaminen
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Lähiopetus 20 h, itsenäinen opiskelu, kehittämistehtävä.
Intro
Esihenkilöllä on keskeinen rooli henkilöstöjohtamisessa. Tämä opintojakso antaa yleiskuvan henkilöstöjohtamisen keskeisistä prosesseista ja konkreettisia ideoita niiden kehittämiseen.
Oppimateriaalit
Viitala, R. 2021. Henkilöstöjohtaminen: keskeiset käsitteet, teoriat ja trendit. Löytyy myös e-kirjana Haaga-Helian Finnan kautta.
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Lähiopetus
Itsenäinen opiskelu
Kehittämistehtävä, josta tekijä saa henkilökohtaisen palautteen
Työelämäyhteydet
Opintojaksolla tehdään analyysi- ja kehittämistehtävä yrityksen toimeksiannosta tai itse valitusta yrityksestä.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojakso ei sisällä tenttiä.
Kansainvälisyys
Työntekijäkokemusta ja henkilöstöjohtamista tarkastellaan myös kansainvälisten esimerkkien ja hyvien käytäntöjen avulla.
Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
Ota yhteyttä vastuuopettajaan.
Oppimistehtävät
Henkilöstöjohtamisen kehittämistehtävän ohjeet annetaan opintojakson alussa.
Arviointitavat
Moduulin arviointi perustuu henkilöstöjohtamisen kehittämistehtävään, joka arvioidaan käyttäen asteikkoa kiitettävä (5), erittäin hyvä (4), hyvä (3), tyydyttävä (2), välttävä (1), hylätty (0). Arviointikriteerit on esitetty asteikolla 1 - 3 - 5.