Markkinointiviestinnän suunnittelu (5op)

Toteutuksen tunnus: MAR003AS2A-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.01.2023 - 13.01.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
16.01.2023 - 17.03.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 45
Koulutus
TRALI Tradenomi liiketalous
Opettajat
Sari Haavisto
Mia-Maria Salmi
Ryhmät
EVENING
Iltaopetus
LH4IPACUS
LH4IPACUS Suuntautumismoduuli (MMT), Palveluliiketoiminta ja asiakkuudet, RUNKOmoduuli
BLENDED
Monimuotototeutus
Opintojakso
MAR003AS2A

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Opintojakson toteutustavat:
CONTACT
ONLINE BLENDED
Toteutustapojen kuvaukset löytyvät Haaga-Helian verkkosivulta: https://www.haaga-helia.fi/fi/toteutustavat
Voit suorittaa opintojakson näyttämällä tai opinnollistamalla vaikka opintojaksosta ei olisi DEMO tai WORKSTUDY -toteutuksia. Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta Haaga-Helian verkkosivulla: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study

Näyttötehtävänä on laatia markkinointiviestintäsuunnitelma valitsemallesi yritykselle tai organisaatiolle. Kuvaa omaa suunnitteluprosessiasi ja perustele valintasi tietoperustan (aiheeseen liittyvien lähteiden esim. kirjallisuuden, artikkeleiden) avulla.

Intro

Markkinointiviestintä on yritystoiminnan oleellinen osa, jonka avulla luot tunnettuutta sekä rakennat ja kehität yrityksen brändiä. Oivallat, miten käytännön markkinointitoimenpiteet ohjaavat ja auttavat asiakasta ostopäätöksissä. Opit myös suunnitelmallisen markkinointiviestinnän organisoimisesta ja mittaamisesta/seurannasta. Sinusta tulee luova ongelmanratkaisija. Osaat sovittaa erilaiset markkinointiviestinnän muodot ja toimenpiteet asiakkaan tarpeisiin sekä autat yritystä saavuttamaan liiketoiminnan tavoitteet.

Siirry alkuun