Hotelli- ja ravintolaliiketoiminnan palvelukulttuurin johtaminen (5op)
Toteutuksen tunnus: LEA2HR002-3016
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
 - 14.06.2021 - 20.08.2021
 - Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
 
- Ajoitus
 - 23.08.2021 - 17.12.2021
 - Toteutus on päättynyt.
 
- Opintopistemäärä
 - 5 op
 
- Toimipiste
 - Haagan toimipiste
 
- Opetuskielet
 - suomi
 
- Paikkoja
 - 15 - 40
 
- Koulutus
 - HOTRA Hotelli- ja ravintola-alan liikkeenjohdon koulutusohjelma
 
- Opettajat
 - Anna-Liisa Aarti
 - Riikka Hynninen
 
- Ryhmät
 - 
                        RHM30RHM30 Hotelli- ja ravintola-alan liikkenjohdon ko., aikuiset
 - 
                        CONTACTLähitoteutus
 
- Opintojakso
 - LEA2HR002
 
Arviointiasteikko
H-5
                    
Aikataulu
Ensimmäinen tapaaminen 31.8.2021, seuraavat tapaamiset Moodlessa julkaistun aikataulun mukaisesti
                    
Oppimateriaalit
Fischer, M. ja Vainio, S. 2015. Potkua palvelubisnekseen. Talentum pro.(pakollinen tenttikirja). Linkit/materiaalit Moodlessa.
Korkiakoski, K. & Karhinen, R. (2019). Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus: Uusi aika, uudenlainen johtaminen. Helsinki: Alma Talent.
Saatavana myös e-kirjana: https://bisneskirjasto-almatalent-fi.ezproxy.haaga-helia.fi/teos/BAGBGXDTEB#piste:t1 
                    
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Tämän moduulin osaamistavoitteet voi saavuttaa esimerkiksi seuraavilla tavoilla:
a. Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät monimuotototeutuksena
Moduuliin sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.
                    
Työelämäyhteydet
Moduulissa työstetään yritysten organisaatiokulttuuria
                    
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Oppimistehtävät, tentti ja kurssin loppupresentaatio Moodlen aikataulun mukaisesti
                    
Kansainvälisyys
Esimerkkejä kansainvälisistä palveluyrityksistä. Mahdolliset yritysvierailijat ja vierailevat opettajat.
                    
Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
Sovittavissa erikseen opettajien kanssa
                    
Oppimistehtävät
Palvelu- ja organisaatiokulttuurin kehittämiseen liittyviä tehtäviä
                    
Arviointitavat
Hyväksytty moduuli arvioidaan asteikolla 1 - 5. Arviointikriteerit on esitetty asteikolla 1 - 3 - 5.