Hotelli- ja ravintolaliiketoiminnan palvelukulttuurin johtaminenLaajuus (5 op)

Opintojakson tunnus: LEA2HR002

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op

Osaamistavoitteet

• osaa edistää luottamuksen ilmapiiriä ja kehittää palvelukulttuuria
• tulkitsee tiimityön dynamiikkaa, tiimin jäsenten johtajuuden ja roolien kehittymistä sekä osaa toimia monimuotoisessa työympäristössä
• ymmärtää vieraanvaraisuuden ja kokemuksellisuuden yhteydet johtamiseen
• ymmärtää työyhteisön dialogisen kehittämisen ja työhyvinvoinnin merkityksen liiketoiminnalle
• osaa arvioida esimiehen rooleja ja keinoja muutoksessa johtamisessa

Sisältö

• Yrityskulttuuri ja palvelukulttuuri
• Dialogisen kehittämisen periaatteet ja käytäntöjä
• Luottamus, psykologinen ja sosiaalinen pääoma
• Yhteistyö, kohtaamiset ja ryhmäilmiöt
• Arvostava vuorovaikutus ja roolien rakentuminen
• Työhyvinvointi systeemisenä ilmiönä

Siirry alkuun