Hotelli- ja ravintola-alan liiketoimintalähtöinen kehittäminen (9 op)
Toteutuksen tunnus: HOT2RH002-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 04.01.2021 - 08.01.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 11.01.2021 - 21.05.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 9 op
- Toimipiste
- Haagan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 30
- Koulutus
- HOTRA Hotelli- ja ravintola-alan liikkeenjohdon koulutusohjelma
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Lukujärjestyksen mukainen.
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Tämän opintojakson osaamistavoitteet voi saavuttaa seuraavilla tavoilla:
a. Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät monimuotototeutuksena
b. Työelämäprojektiin tai muuhun projektiin osallistuminen
c. Tentti ja/tai oppimistehtävä(t)
d. Omassa työssä oppiminen (opinnollistaminen)
Oppimateriaalit
Moodlessa oleva materiaali
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Lähiopetus, ryhmä- ja yksilötyö, itsenäinen opiskelu
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Tuloslaskelman hyödyntäminen. Ennakkotentti 10% . Palautus 31.3.2021.
Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
a. Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät monimuotototeutuksena
b. Työelämäprojektiin tai muuhun projektiin osallistuminen
c. Tentti ja/tai oppimistehtävä(t)
d. Omassa työssä oppiminen (opinnollistaminen)
Oppimistehtävät
Tehtävä 1. 20 p. Miten jokin Hotra-alan yritys voi parantaa asiakasymmärrystään, jotta sen liiketoimintamallia voitaisiin kehittää entistäkin kilpailukykyisemmäksi. Kirjoita noin 5 sivun raportti. Käytä vähintään 3 lähdettä ja huomioi HH:n pitkän raporttipohjan ohjeistus. Palautus viimeistään 28.2.2021
Tehtävä 2. 40 p. Digiajan asiakaskokemuksen oppimistehtävä. Tarkempi info Moodlessa. Palautus viimeistään 26.5.2021
Arviointitavat
Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija tuntee erilaisia hotelli- ja ravintola-alan palvelukonsepteja ja liikeideoita ja hallitsee niiden tuotannon perusteet.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija kykenee analysoimaan erilaisia hotelli- ja ravintola-alan palvelukonsepteja ja liikeideoita tunnuslukujen avulla.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija osaa tuottaa sisältöä erilaisiin hotelli- ja ravintola-alan palvelukonsepteihin ja liikeideoihin ja kehittämään niiden toimintaa.