Hotelli- ja ravintola-alan liiketoimintalähtöinen kehittäminen (9 op)

Toteutuksen tunnus: HOT2RH002-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
04.01.2021 - 08.01.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
11.01.2021 - 21.05.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
9 op
Toimipiste
Haagan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 30
Koulutus
HOTRA Hotelli- ja ravintola-alan liikkeenjohdon koulutusohjelma
Opettajat
Heikki Ursin
Nina Niemi
Pekka Heikkilä
Ryhmät
ONLINE
Verkkototeutus
Opintojakso
HOT2RH002

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Lukujärjestyksen mukainen.

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Tämän opintojakson osaamistavoitteet voi saavuttaa seuraavilla tavoilla:

a. Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät monimuotototeutuksena
b. Työelämäprojektiin tai muuhun projektiin osallistuminen
c. Tentti ja/tai oppimistehtävä(t)
d. Omassa työssä oppiminen (opinnollistaminen)

Oppimateriaalit

Moodlessa oleva materiaali

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Lähiopetus, ryhmä- ja yksilötyö, itsenäinen opiskelu

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Tuloslaskelman hyödyntäminen. Ennakkotentti 10% . Palautus 31.3.2021.

Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

a. Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät monimuotototeutuksena
b. Työelämäprojektiin tai muuhun projektiin osallistuminen
c. Tentti ja/tai oppimistehtävä(t)
d. Omassa työssä oppiminen (opinnollistaminen)

Oppimistehtävät

Tehtävä 1. 20 p. Miten jokin Hotra-alan yritys voi parantaa asiakasymmärrystään, jotta sen liiketoimintamallia voitaisiin kehittää entistäkin kilpailukykyisemmäksi. Kirjoita noin 5 sivun raportti. Käytä vähintään 3 lähdettä ja huomioi HH:n pitkän raporttipohjan ohjeistus. Palautus viimeistään 28.2.2021

Tehtävä 2. 40 p. Digiajan asiakaskokemuksen oppimistehtävä. Tarkempi info Moodlessa. Palautus viimeistään 26.5.2021

Arviointitavat

Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija tuntee erilaisia hotelli- ja ravintola-alan palvelukonsepteja ja liikeideoita ja hallitsee niiden tuotannon perusteet.

Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija kykenee analysoimaan erilaisia hotelli- ja ravintola-alan palvelukonsepteja ja liikeideoita tunnuslukujen avulla.

Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija osaa tuottaa sisältöä erilaisiin hotelli- ja ravintola-alan palvelukonsepteihin ja liikeideoihin ja kehittämään niiden toimintaa.

Go back to top of page