Asiakas- ja henkilöstökokemuksen kehittäminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: HOS008AS2A-3013
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 16.08.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 18.08.2025 - 30.07.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Haagan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 1 - 40
- Koulutus
- RESTO Restonomi matkailu- ja ravitsemisala
Arviointiasteikko
H-5
Intro
Tällä opintojaksolla pääset syventämään tietoasi asiakas- ja henkilöstökokemuksen tärkeydestä majoitus- ja ravintola-alalla. Opit miten asiakaskokemusta ja henkilöstökokemusta mittaamalla ja kehittämällä voi parantaa yrityksen palveluprosesseja ja luoda kilpailuetua. Konkreettista harjoitusta mallien ja työvälineiden käytössä saat opintojaksolla toteutettavan käytännön projektin kautta.
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Tämä on näyttö- eli DEMO-toteutus opiskelijoille, jotka jo osaavat opintojaksolla opittavat tiedot ja taidot. Opintojaksolla ei ole opetusta tai tapaamisia
Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
Toteutusvaihtoehtoina
a) Lähiopetustoteutus, johon liittyy oppimistehtäviä, tiimityöskentelyä, itsenäistä työskentelyä sekä tentti
b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Opintojaksoon sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.