Asiakas- ja henkilöstökokemuksen kehittäminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: HOS008AS2A-3009
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 12.01.2026 - 13.03.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Haagan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 40
- Koulutus
- RESTO Restonomi matkailu- ja ravitsemisala
- Opettajat
- Anna-Liisa Aarti
- Jaana Laaksonen
- Ryhmät
-
REB2HA1Restonomi, monimuoto, 2. lukukausi, Haaga, ryhmä 1
-
CONTACTLähitoteutus
-
BLENDEDMonimuotototeutus
-
REB1HA3Restonomi, monimuoto HH160, 1. lukukausi, Haaga, ryhmä 3
- Opintojakso
- HOS008AS2A
Arviointiasteikko
H-5
Intro
Tällä opintojaksolla pääset syventämään tietoasi asiakas- ja henkilöstökokemuksen tärkeydestä majoitus- ja ravintola-alalla. Opit miten asiakaskokemusta ja henkilöstökokemusta mittaamalla ja kehittämällä voi parantaa yrityksen palveluprosesseja ja luoda kilpailuetua. Konkreettista harjoitusta mallien ja työvälineiden käytössä saat opintojaksolla toteutettavan käytännön projektin kautta.