Asiakas- ja henkilöstökokemuksen kehittäminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: HOS008AS2A-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.01.2023 - 13.01.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
16.01.2023 - 19.05.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Haagan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
RESTO Restonomi matkailu- ja ravitsemisala
Opettajat
Anna-Liisa Aarti
Jaana Laaksonen
Ryhmät
BLENDED
Monimuotototeutus
Opintojakso
HOS008AS2A

Arviointiasteikko

H-5

Intro

Tällä opintojaksolla pääset syventämään tietoasi asiakas- ja henkilöstökokemuksen tärkeydestä majoitus- ja ravintola-alalla. Opit miten asiakaskokemusta ja henkilöstökokemusta mittaamalla ja kehittämällä voi parantaa yrityksen palveluprosesseja ja luoda kilpailuetua. Konkreettista harjoitusta mallien ja työvälineiden käytössä saat opintojaksolla toteutettavan käytännön projektin kautta.

Go back to top of page