Asiakas- ja henkilöstökokemuksen kehittäminen (5op)
Toteutuksen tunnus: HOS008AS2A-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
 - 02.01.2023 - 13.01.2023
 - Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
 
- Ajoitus
 - 16.01.2023 - 19.05.2023
 - Toteutus on päättynyt.
 
- Opintopistemäärä
 - 5 op
 
- Toimipiste
 - Haagan toimipiste
 
- Opetuskielet
 - suomi
 
- Paikkoja
 - 15 - 40
 
- Koulutus
 - RESTO Restonomi matkailu- ja ravitsemisala
 
- Opettajat
 - Anna-Liisa Aarti
 - Jaana Laaksonen
 
- Ryhmät
 - 
                        REB2HA2Restonomi, monimuoto, 2.lukukausi, Haaga, ryhmä 2
 - 
                        BLENDEDMonimuotototeutus
 
- Opintojakso
 - HOS008AS2A
 
Arviointiasteikko
H-5
                    
Intro
Tällä opintojaksolla pääset syventämään tietoasi asiakas- ja henkilöstökokemuksen tärkeydestä majoitus- ja ravintola-alalla. Opit miten asiakaskokemusta ja henkilöstökokemusta mittaamalla ja kehittämällä voi parantaa yrityksen palveluprosesseja ja luoda kilpailuetua. Konkreettista harjoitusta mallien ja työvälineiden käytössä saat opintojaksolla toteutettavan käytännön projektin kautta.