Asiakaskokemuksen kehittäminen (projekti) (5 op)
Toteutuksen tunnus: HOS003AS2A-3008
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 13.09.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 18.08.2025 - 30.07.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Haagan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 1 - 40
- Koulutus
- RESTO Restonomi matkailu- ja ravitsemisala
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
CONTACT
DEMO
WORKSTUDY
Toteutustapojen kuvaukset löytyvät Haaga-Helian verkkosivulta: https://www.haaga-helia.fi/fi/toteutustavat
oit suorittaa opintojakson näyttämällä tai opinnollistamalla vaikka opintojaksosta ei olisi DEMO tai WORKSTUDY -toteutuksia. Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta Haaga-Helian verkkosivulla: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study
Intro
Tällä opintojaksolla opit, miten asiakaskokemusta kehittämällä voi parantaa yrityksen palveluprosesseja ja luoda kilpailuetua. Pääset syventämään osaamistasi käyttäen palvelumuotoilun työvälineitä. Konkreettista harjoitusta mallien ja työvälineiden käytössä saat opintojaksolla toteutettavan käytännön projektin kautta.
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Tämä on näyttö- eli DEMO-toteutus opiskelijoille, jotka jo osaavat opintojaksolla opittavat tiedot ja taidot. Opintojaksolla ei ole opetusta tai tapaamisia
Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
Mikäli jo osaat tämän opintojakson tavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Kysy lisää opintojakson opettajalta. Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study