Asiakaskokemuksen kehittäminen (projekti) (5 op)

Toteutuksen tunnus: HOS003AS2A-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
13.09.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
19.08.2024 - 30.07.2025
Toteutus on käynnissä.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Haagan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
1 - 40
Koulutus
RESTO Restonomi matkailu- ja ravitsemisala
Opettajat
Nina Niemi
Hanna Rinne
Ryhmät
DEMO
Näyttö
Opintojakso
HOS003AS2A

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

CONTACT
DEMO
WORKSTUDY

Toteutustapojen kuvaukset löytyvät Haaga-Helian verkkosivulta: https://www.haaga-helia.fi/fi/toteutustavat

oit suorittaa opintojakson näyttämällä tai opinnollistamalla vaikka opintojaksosta ei olisi DEMO tai WORKSTUDY -toteutuksia. Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta Haaga-Helian verkkosivulla: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study

Intro

Tällä opintojaksolla opit, miten asiakaskokemusta kehittämällä voi parantaa yrityksen palveluprosesseja ja luoda kilpailuetua. Pääset syventämään osaamistasi käyttäen palvelumuotoilun työvälineitä. Konkreettista harjoitusta mallien ja työvälineiden käytössä saat opintojaksolla toteutettavan käytännön projektin kautta.

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Tämä on näyttö- eli DEMO-toteutus opiskelijoille, jotka jo osaavat opintojaksolla opittavat tiedot ja taidot. Opintojaksolla ei ole opetusta tai tapaamisia

Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

Mikäli jo osaat tämän opintojakson tavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Kysy lisää opintojakson opettajalta. Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study

Siirry alkuun