Palvelun asiakaskokemuksen kehittäminen (3 op)
Toteutuksen tunnus: CUS8LH108-3004
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 03.01.2022 - 25.03.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 28.03.2022 - 20.05.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 100
- Koulutus
- AVO Avoin ammattikorkeakoulu
- AMKosaaja
- Opettajat
- Kristiina Laine
- Ryhmät
-
AVOINAMKAvoimen AMK:n toteutus
-
VIRTUALVirtuaalitoteutus
- Opintojakso
- CUS8LH108
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Moodle aukeaa 28.3.2022
0. Esitehtävä, varmistaa paikkasi kurssilla, dl 4.4.
1. Palvelun esittely, dl 11.4.
2. Asiakasymmärrys ja Affinity Mapping, dl 25.4.
3. Asiakasymmärryksen hyödyntäminen, dl 9.5.
4. Arvolupauskanvas ja prototypointi, dl 16.5.
5. Reflektointi, dl 18.4.
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti verkko-oppimisympäristössä. Opetuskieli on suomi. Materiaaleja on sekä suomeksi että englanniksi.
Oppimateriaalit
Gröönroos, C. (2015): Palvelujen johtaminen ja markkinointi, Talentum, Ekonomia-sarja (soveltuvin osin) Tuulaniemi, J. (2011): Palvelumuotoilu, Talentum Polaine, A., Løvlie, L. & Reason, B. (2013). Service design: From insight to implementation. Brooklyn, NY: Rosenfeld Media. Stickdorn, M. (2018): This is service design methods: A companion to this is Service design doing Luennoilla jaettavat artikkelit ja muu materiaali.
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Itsenäistä opiskelua verkko-oppimisympäristö. Opintojakson tehtävät on palautettava annettuihin määräaikoihin mennessä. Opintojakson esitietovaatimuksena on opintojakso CUS8LH107 Palvelumuotoilun menetelmät.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojaksolla ei ole tenttiä.
Oppimistehtävät
Katso aikataulu
Arviointitavat
Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Arviointi perustuu verkko-oppimisalustalle palautettuihin oppimistehtäviin ja niistä kertyviin pisteisiin.