Palvelun asiakaskokemuksen kehittäminen (3 op)

Toteutuksen tunnus: CUS8LH108-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
04.01.2021 - 26.03.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
29.03.2021 - 21.05.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
HELI Liiketalouden koulutusohjelma
Opettajat
Kristiina Laine
Eliisa Sarkkinen
Ryhmät
AVOINAMK
Avoimen AMK:n toteutus
VIRTUAL
Virtuaalitoteutus
Opintojakso
CUS8LH108

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Opintojakson esitietovaatimuksena on opintojakso CUS8LH107 Palvelumuotoilun menetelmät.

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti verkko-oppimisympäristössä. Opetuskieli on suomi. Materiaaleja on sekä suomeksi että englanniksi.

Oppimateriaalit

Gröönroos, C. (2015): Palvelujen johtaminen ja markkinointi, Talentum, Ekonomia-sarja (soveltuvin osin) Tuulaniemi, J. (2011): Palvelumuotoilu, Talentum Polaine, A., Løvlie, L. & Reason, B. (2013). Service design: From insight to implementation. Brooklyn, NY: Rosenfeld Media. Stickdorn, M. (2018): This is service design methods: A companion to this is Service design doing Luennoilla jaettavat artikkelit ja muu materiaali.

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Itsenäistä opiskelua verkko-oppimisympäristö. Opintojakson tehtävissä voi edetä omaan tahtiin opintojakson aikana. Opintojaksolla hyödynnetään vertaisarviointia.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksolla ei ole tenttiä.

Arviointitavat

Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Arviointi perustuu verkko-oppimisalustalle palautettuihin oppimistehtäviin ja niistä kertyviin pisteisiin.

Siirry alkuun