Palvelun asiakaskokemuksen kehittäminen (3 op)
Toteutuksen tunnus: CUS8LH108-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 04.01.2021 - 26.03.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 29.03.2021 - 21.05.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 40
- Koulutus
- HELI Liiketalouden koulutusohjelma
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Opintojakson esitietovaatimuksena on opintojakso CUS8LH107 Palvelumuotoilun menetelmät.
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti verkko-oppimisympäristössä. Opetuskieli on suomi. Materiaaleja on sekä suomeksi että englanniksi.
Oppimateriaalit
Gröönroos, C. (2015): Palvelujen johtaminen ja markkinointi, Talentum, Ekonomia-sarja (soveltuvin osin) Tuulaniemi, J. (2011): Palvelumuotoilu, Talentum Polaine, A., Løvlie, L. & Reason, B. (2013). Service design: From insight to implementation. Brooklyn, NY: Rosenfeld Media. Stickdorn, M. (2018): This is service design methods: A companion to this is Service design doing Luennoilla jaettavat artikkelit ja muu materiaali.
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Itsenäistä opiskelua verkko-oppimisympäristö. Opintojakson tehtävissä voi edetä omaan tahtiin opintojakson aikana. Opintojaksolla hyödynnetään vertaisarviointia.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojaksolla ei ole tenttiä.
Arviointitavat
Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Arviointi perustuu verkko-oppimisalustalle palautettuihin oppimistehtäviin ja niistä kertyviin pisteisiin.