Palvelun asiakaskokemuksen kehittäminen (3op)
Toteutuksen tunnus: CUS8LH108-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
 - 04.01.2021 - 26.03.2021
 - Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
 
- Ajoitus
 - 29.03.2021 - 21.05.2021
 - Toteutus on päättynyt.
 
- Opintopistemäärä
 - 3 op
 
- Opetuskielet
 - suomi
 
- Paikkoja
 - 15 - 40
 
- Koulutus
 - HELI Liiketalouden koulutusohjelma
 
- Opettajat
 - Kristiina Laine
 - Eliisa Sarkkinen
 
- Ryhmät
 - 
                        AVOINAMKAvoimen AMK:n toteutus
 - 
                        VIRTUALVirtuaalitoteutus
 
- Opintojakso
 - CUS8LH108
 
Arviointiasteikko
H-5
                    
Aikataulu
Opintojakson esitietovaatimuksena on opintojakso CUS8LH107 Palvelumuotoilun menetelmät.
                    
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti verkko-oppimisympäristössä. Opetuskieli on suomi. Materiaaleja on sekä suomeksi että englanniksi.
                    
Oppimateriaalit
Gröönroos, C. (2015): Palvelujen johtaminen ja markkinointi, Talentum, Ekonomia-sarja (soveltuvin osin) Tuulaniemi, J. (2011): Palvelumuotoilu, Talentum Polaine, A., Løvlie, L. & Reason, B. (2013). Service design: From insight to implementation. Brooklyn, NY: Rosenfeld Media. Stickdorn, M. (2018): This is service design methods: A companion to this is Service design doing Luennoilla jaettavat artikkelit ja muu materiaali.
                    
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Itsenäistä opiskelua verkko-oppimisympäristö. Opintojakson tehtävissä voi edetä omaan tahtiin opintojakson aikana. Opintojaksolla hyödynnetään vertaisarviointia.
                    
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojaksolla ei ole tenttiä.
                    
Arviointitavat
Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Arviointi perustuu verkko-oppimisalustalle palautettuihin oppimistehtäviin ja niistä kertyviin pisteisiin.