Palvelun asiakaskokemuksen kehittäminen (3 op)

Toteutuksen tunnus: CUS8LH108-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.06.2020 - 21.09.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
26.10.2020 - 18.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
HELI Liiketalouden koulutusohjelma
Opettajat
Eliisa Sarkkinen
Kristiina Laine
Ryhmät
VIRTUAL
Virtuaalitoteutus
Opintojakso
CUS8LH108

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Opintojakso alkaa 9.11.2020

Opintojakso loppuu 18.12.2020

Opintojakson esitietovaatimuksena on opintojakso CUS8LH107 Palvelumuotoilun menetelmät. Jos käyt molemmat opintojaksot syksyn 2020 aikana, huomioi että opintojakso CUS8LH107 Palvelumuotoilun menetelmät (2 op) tehtävien tulee olla suoritettuna 15.11. Mennessä, jotta ehdit tekemään tämän opintojakson syksyn aikana.

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti verkko-oppimisympäristössä. Opetuskieli on suomi. Materiaaleja on sekä suomeksi että englanniksi.

Oppimateriaalit

Gröönroos, C. (2015): Palvelujen johtaminen ja markkinointi, Talentum, Ekonomia-sarja (soveltuvin osin) Tuulaniemi, J. (2011): Palvelumuotoilu, Talentum Polaine, A., Løvlie, L. & Reason, B. (2013). Service design: From insight to implementation. Brooklyn, NY: Rosenfeld Media. Stickdorn, M. (2018): This is service design methods: A companion to this is Service design doing Luennoilla jaettavat artikkelit ja muu materiaali.

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Itsenäistä opiskelua verkko-oppimisympäristö. Opintojakson tehtävissä voi edetä omaan tahtiin opintojakson aikana. Opintojaksolla hyödynnetään vertaisarviointia.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksolla ei ole tenttiä.

Arviointitavat

Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Arviointi perustuu verkko-oppimisalustalle palautettuihin oppimistehtäviin ja niistä kertyviin pisteisiin.

Go back to top of page