Palvelun asiakaskokemuksen kehittäminen (3 op)
Toteutuksen tunnus: CUS8LH108-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 15.06.2020 - 21.09.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 26.10.2020 - 18.12.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 40
- Koulutus
- HELI Liiketalouden koulutusohjelma
- Opettajat
- Eliisa Sarkkinen
- Kristiina Laine
- Ryhmät
-
AVOINAMKAvoimen AMK:n toteutus
-
VIRTUALVirtuaalitoteutus
- Opintojakso
- CUS8LH108
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Opintojakso alkaa 9.11.2020
Opintojakso loppuu 18.12.2020
Opintojakson esitietovaatimuksena on opintojakso CUS8LH107 Palvelumuotoilun menetelmät. Jos käyt molemmat opintojaksot syksyn 2020 aikana, huomioi että opintojakso CUS8LH107 Palvelumuotoilun menetelmät (2 op) tehtävien tulee olla suoritettuna 15.11. Mennessä, jotta ehdit tekemään tämän opintojakson syksyn aikana.
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti verkko-oppimisympäristössä. Opetuskieli on suomi. Materiaaleja on sekä suomeksi että englanniksi.
Oppimateriaalit
Gröönroos, C. (2015): Palvelujen johtaminen ja markkinointi, Talentum, Ekonomia-sarja (soveltuvin osin) Tuulaniemi, J. (2011): Palvelumuotoilu, Talentum Polaine, A., Løvlie, L. & Reason, B. (2013). Service design: From insight to implementation. Brooklyn, NY: Rosenfeld Media. Stickdorn, M. (2018): This is service design methods: A companion to this is Service design doing Luennoilla jaettavat artikkelit ja muu materiaali.
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Itsenäistä opiskelua verkko-oppimisympäristö. Opintojakson tehtävissä voi edetä omaan tahtiin opintojakson aikana. Opintojaksolla hyödynnetään vertaisarviointia.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintojaksolla ei ole tenttiä.
Arviointitavat
Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Arviointi perustuu verkko-oppimisalustalle palautettuihin oppimistehtäviin ja niistä kertyviin pisteisiin.