Palvelumuotoilun menetelmät (2 op)
Toteutuksen tunnus: CUS8LH107-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 03.01.2022 - 18.04.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 17.01.2022 - 20.05.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 150
- Koulutus
- AVO Avoin ammattikorkeakoulu
- AMKosaaja
- Opettajat
- Kristiina Laine
- Ryhmät
-
NONSTOPNONSTOP -toteutus
-
AVOINAMKAvoimen AMK:n toteutus
-
VIRTUALVirtuaalitoteutus
- Opintojakso
- CUS8LH107
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Opintojakso alkaa 17.1.2022
Opintojakso loppuu 20.5.2022
Opintojakso on esitietovaatimus opintojaksolle CUS8LH108 Palvelun asiakaskokemuksen kehittäminen.
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti verkko-oppimisympäristössä. Opetuskieli on suomi. Materiaaleja on sekä suomeksi että englanniksi.
Oppimateriaalit
Tuulaniemi, J. (2011): Palvelumuotoilu, Talentum Polaine, A., Løvlie, L. & Reason, B. (2013). Service design: From insight to implementation. Brooklyn, NY: Rosenfeld Media. Stickdorn, M. (2018): This is service design methods: A companion to this is Service design doing Luennoilla jaettavat artikkelit ja muu materiaali.
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Itsenäistä opiskelua verkko-oppimisympäristössä.
Opintojakson tehtävissä voi edetä omaan tahtiin opintojakson aikana.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintjaksolla ei ole tenttiä.
Arviointitavat
Arviointi koostuu opintojakson tehtävistä kertyvistä pisteistä. Tarkemmat tehtäväohjeet ja arviointikriteerit esitellään orientaatiomateriaalissa opintojakson alussa.
Arvioidaan asteikolla 0-5.