Palvelumuotoilun menetelmät (2 op)

Toteutuksen tunnus: CUS8LH107-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.06.2020 - 21.09.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
26.10.2020 - 18.12.2020
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
HELI Liiketalouden koulutusohjelma
Opettajat
Eliisa Sarkkinen
Kristiina Laine
Ryhmät
VIRTUAL
Virtuaalitoteutus
Opintojakso
CUS8LH107

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Opintojakso alkaa 26.10.2020.
Opintojakso loppuu 18.12.2020

Opintojakso on esitietovaatimus opintojaksolle CUS8LH108 Palvelun asiakaskokemuksen kehittäminen. Jos käyt molemmat opintojaksot syksyn 2020 aikana, tämän opintojakson tehtävien suorittamiseen on varattu aikaa kolme viikkoa toteutuksen alusta.

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti verkko-oppimisympäristössä. Opetuskieli on suomi. Materiaaleja on sekä suomeksi että englanniksi.

Oppimateriaalit

Tuulaniemi, J. (2011): Palvelumuotoilu, Talentum Polaine, A., Løvlie, L. & Reason, B. (2013). Service design: From insight to implementation. Brooklyn, NY: Rosenfeld Media. Stickdorn, M. (2018): This is service design methods: A companion to this is Service design doing Luennoilla jaettavat artikkelit ja muu materiaali.

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Itsenäistä opiskelua verkko-oppimisympäristössä.
Opintojakson tehtävissä voi edetä omaan tahtiin opintojakson aikana.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintjaksolla ei ole tenttiä.

Arviointitavat

Arviointi koostuu opintojakson tehtävistä kertyvistä pisteistä. Tarkemmat tehtäväohjeet ja arviointikriteerit esitellään orientaatiomateriaalissa opintojakson alussa.

Arvioidaan asteikolla 0-5.

Go back to top of page