Palvelumuotoilun menetelmät (2 op)
Toteutuksen tunnus: CUS8LH107-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 15.06.2020 - 21.09.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 26.10.2020 - 18.12.2020
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 2 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 40
- Koulutus
- HELI Liiketalouden koulutusohjelma
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Opintojakso alkaa 26.10.2020.
Opintojakso loppuu 18.12.2020
Opintojakso on esitietovaatimus opintojaksolle CUS8LH108 Palvelun asiakaskokemuksen kehittäminen. Jos käyt molemmat opintojaksot syksyn 2020 aikana, tämän opintojakson tehtävien suorittamiseen on varattu aikaa kolme viikkoa toteutuksen alusta.
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti verkko-oppimisympäristössä. Opetuskieli on suomi. Materiaaleja on sekä suomeksi että englanniksi.
Oppimateriaalit
Tuulaniemi, J. (2011): Palvelumuotoilu, Talentum Polaine, A., Løvlie, L. & Reason, B. (2013). Service design: From insight to implementation. Brooklyn, NY: Rosenfeld Media. Stickdorn, M. (2018): This is service design methods: A companion to this is Service design doing Luennoilla jaettavat artikkelit ja muu materiaali.
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Itsenäistä opiskelua verkko-oppimisympäristössä.
Opintojakson tehtävissä voi edetä omaan tahtiin opintojakson aikana.
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Opintjaksolla ei ole tenttiä.
Arviointitavat
Arviointi koostuu opintojakson tehtävistä kertyvistä pisteistä. Tarkemmat tehtäväohjeet ja arviointikriteerit esitellään orientaatiomateriaalissa opintojakson alussa.
Arvioidaan asteikolla 0-5.