Brändin strateginen asemointi ja markkinajohtajuus (5 op)
Toteutuksen tunnus: COM702AS3Y-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.06.2025 - 17.10.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
- Ajoitus
- 20.10.2025 - 12.12.2025
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 31 - 60
- Koulutus
- LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus
- Opettajat
- Ville Lahtinen
- Ryhmät
-
EVENINGIltaopetus
-
CONTACTLähitoteutus
-
BLENDEDMonimuotototeutus
- Opintojakso
- COM702AS3Y
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Evening Contact Blended
Intro
Tehokas brändin asemointi on olennaisen tärkeää organisaatioille, jotka haluavat erottautua kilpailevilla markkinoilla ja menestyä pitkällä aikavälillä. Kurssilla tarkastellaan strategisen brändipositioinnin ja markkinajohtajuuden periaatteita ja keskitytään siihen, miten organisaatiot rakentavat, hallinnoivat ja viestivät brändi-identiteettiään luodakseen arvoa sidosryhmille. Teoreettisen perustan ja soveltavan oppimisen kautta opiskelijat saavat tietoa brändistrategioista, asiakaslähtöisestä brändiarvosta ja brändiviestinnästä globalisoituneilla ja digitalisoituneilla markkinoilla.
Kurssilla tarkastellaan brändinhallinnan roolia organisaatioiden strategisena välineenä ja korostetaan vastuullista ja merkityksellistä brändiviestintää. Opiskelijat perehtyvät erilaisiin brändityön viitekehyksiin ja brändistrategian integroimiseen osaksi yleistä liiketoimintaa. Keskeinen painopiste on sen ymmärtämisessä, miten asiakaskäsitys ja brändin arvo vaikuttavat kilpailuasemaan.