Brändin strateginen asemointi ja markkinajohtajuus (5 op)

Toteutuksen tunnus: COM702AS3Y-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.06.2025 - 17.10.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ajoitus
20.10.2025 - 12.12.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
31 - 60
Koulutus
LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus
Opettajat
Ville Lahtinen
Ryhmät
EVENING
Iltaopetus
CONTACT
Lähitoteutus
BLENDED
Monimuotototeutus
Opintojakso
COM702AS3Y

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Evening Contact Blended

Intro

Tehokas brändin asemointi on olennaisen tärkeää organisaatioille, jotka haluavat erottautua kilpailevilla markkinoilla ja menestyä pitkällä aikavälillä. Kurssilla tarkastellaan strategisen brändipositioinnin ja markkinajohtajuuden periaatteita ja keskitytään siihen, miten organisaatiot rakentavat, hallinnoivat ja viestivät brändi-identiteettiään luodakseen arvoa sidosryhmille. Teoreettisen perustan ja soveltavan oppimisen kautta opiskelijat saavat tietoa brändistrategioista, asiakaslähtöisestä brändiarvosta ja brändiviestinnästä globalisoituneilla ja digitalisoituneilla markkinoilla.

Kurssilla tarkastellaan brändinhallinnan roolia organisaatioiden strategisena välineenä ja korostetaan vastuullista ja merkityksellistä brändiviestintää. Opiskelijat perehtyvät erilaisiin brändityön viitekehyksiin ja brändistrategian integroimiseen osaksi yleistä liiketoimintaa. Keskeinen painopiste on sen ymmärtämisessä, miten asiakaskäsitys ja brändin arvo vaikuttavat kilpailuasemaan.

Go back to top of page