Vuorovaikutustaidot asiakaskohtaamisissa (5 op)

Toteutuksen tunnus: COM007AS2A-3002

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
23.03.2026 - 15.05.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Haagan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
RESTO Restonomi matkailu- ja ravitsemisala
Opettajat
Johanna Förnäs
Ryhmät
CONTACT
Lähitoteutus
Opintojakso
COM007AS2A

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Opetus- ja työskentelymuodot:

• Interaktiiviset luennot
• Ryhmätyöt ja keskustelut
• Itsearviointi ja vertaisarviointi
• Videotallenteet ja vierailijat
• Simulaatiot ja roolipelit

Intro

Koulutuksen tarkoituksena on antaa opiskelijoille valmiuksia esiintyä vakuuttavasti ja ammattimaisesti asiakaspalvelutilanteissa, asiakaskohtaamisissa sekä ja erilaissa tilaisuuksissa. Aktiiviset harjoitukset, kuten roolipelit ja ryhmätyöt, auttavat opiskelijoita soveltamaan opittuja taitoja käytännössä ja kasvattamaan itsevarmuutta esiintymistilanteissa.

Kurssin aikana opiskelijat oppivat myös, kuinka tärkeää on ymmärtää ja arvostaa asiakkaan näkökulmaa sekä kehittää henkilökohtaisia vuorovaikutustaitoja, jotka ovat avain menestykseen asiakastyössä.

Go back to top of page