Luennot vaihtelevasti sekä lähiopetuksena luokassa että etäopetuksena Teams-alustalla.
- ohjattu työskentely
- tiimityöskentely
- itsenäinen opiskelu
Kortesuo, K. 2019. Kaikenkattava sisällöntuotannon opas yrityksille. Helsingin seudun kauppakamari. Helsinki
Kurvinen, J., Tolvanen V. & Laine T. 2017. Henkilöbrändi. Asiantuntijasta vaikuttajaksi. Alma Media. Helsinki.
Virtanen, S. 2020. Somemarkkinoinnin työkirja. Helsingin seudun kauppakamari. Helsinki
Verkossa oleva ja lähitunneilla jaettava materiaali sekä tiedotusvälineistä löytyvä ajankohtaisaineisto.
Tehtävät kytkeytyvät tiiviisti työelämään viestinnän näkökulmasta.
Pasilan toimipiste
Opintojakson arvioitavat tehtävät etenevät kumulatiivisesti, niihin valmistaudutaan luentojen aikana valmistavilla tehtävillä, joihin saa sekä ohjausta että vertaispalautetta.Ei uusintamahdollisuutta eikä tenttiä.
Suomi
Käytetään esimerkkejä myös kansainvälisistä yhteyksistä.
26.10.2020 - 18.12.2020
Opintojaksolla käsitellään mm. seuraavia asioita: - Verkkokeskustelu henkilöbrändäyksen merkityksestä - Oman osaamisen tunnistaminen, sanallistaminen ja markkinointi - Työnhakuvideo tai muu vastaava oman osaamisen markkinointiin liittyvä esiintyminen, palautteen antaminen ja vastaanottaminen - Yritysviestinnän eri kanavien ja viestintätapojen analyysi ryhmissä - Esitysmateriaalin tuottaminen - Ryhmäesitys analyysistä innovatiivisilla ja ryhmien kesken vaihtelevilla tavoilla - Yritysviestintäanalyysin perusteella yksilötyönä tehty intranet-uutinen tai vastaava tiedottava teksti
17.08.2020 - 30.10.2020
Merike Koskinen
15 - 40
HELI Liiketalouden koulutusohjelma
0.00 op
0.00 op
H-5