•   Digitaalinen matkailupalvelu -projekti TOU1RL011-3015 22.08.2022-16.12.2022  5   (RL21SG, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Opintojakson suoritettuaan opiskelija
    • ymmärtää mitä digitaalinen palvelu tarkoittaa ja osaa hyödyntää sitä matkailuliiketoiminnan kehittämisessä
    • osaa kehittää työryhmässä asiakkaan palvelupolkuun soveltuvan digitaalisen matkailupalvelun
    • osaa hyödyntää kehittämisessä palvelumuotoilua
    • ymmärtää eri toimijoiden roolit matkailualan digitaalisia palveluja ostettaessa ja myytäessä
    • osaa toimia projektiryhmän jäsenenä oman roolinsa mukaisesti
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Suositellaan suoritettavaksi opintojakson Toiminta projekteissa LEA1HA001 jälkeen tai samanaikaisesti.
    Sisältö
    • Digitaaliset palvelut matkailuliiketoiminnassa
    • Digitalisoitu asiakaskokemus
    • Palvelumuotoilun hyödyntäminen projektityössä
    • Konseptin luominen ja ansaintamalli
    • Digitaalisten palvelujen ostaminen ja myyminen
    • Roolit ja vastuut projektissa
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Opiskelija määrittelee digitaalisen palvelun käsitteenä ja kuvailee, miten sitä voidaan hyödyntää matkailuliiketoiminnan kehittämisessä. Hän kuvailee, miten digitaalisuutta voidaan hyödyntää asiakaskokemuksessa. Opiskelija tunnistaa palvelumuotoilun mahdollisuudet projektityössä. Opiskelija toimii moniammatillisen ryhmän jäsenenä.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Opiskelija määrittelee digitaalisen palvelun käsitteenä ja analysoi, miten sitä voidaan hyödyntää matkailuliiketoiminnan kehittämisessä. Hän toimii aktiivisesti ryhmän jäsenenä asiakaskokemukseen soveltuvan digitaalinen matkailupalvelun kehittämisessä. Opiskelija määrittelee, mitä palvelumuotoilulla tarkoitetaan ja soveltaa sitä palvelun kehittämisessä. Hän erottaa ostajan ja myyjän roolit digitaalisia palveluja kehittävässä työryhmässä sekä toimii aktiivisena oman roolinsa edustajana projektiryhmässä.
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Opiskelija määrittelee digitaalisen palvelun käsitteenä ja analysoi, miten sitä voidaan hyödyntää matkailuliiketoiminnan kehittämisessä. Hän toimii innovatiivisesti ryhmän jäsenenä asiakaskokemukseen soveltuvan digitaalinen matkailupalvelun kehittämisessä. Opiskelija määrittelee mitä palvelumuotoilulla tarkoitetaan ja soveltaa sitä palvelun kehittämisessä. Hän erottaa ostajan ja myyjän roolit digitaalisia palveluja kehittävässä työryhmässä sekä ottaa aloitteellisesti vastuuta oman roolinsa edustajana projektiryhmässä.
    Lisätiedot
    Työelämäyhteydet
    Opintojaksolla tehdään projektityö yrityksen toimeksiannosta.

    Kansainvälisyys
    Digitaalisia matkailupalveluja tarkastellaan myös kansainvälisesti toimivan yrityksen näkökulmasta.

    Toimipiste

    Haagan toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    22.08.2022 - 16.12.2022

    Ilmoittautumisaika

    13.06.2022 - 19.08.2022

    Ryhmä
    • RL21SG
    • CONTACT
    Opettaja

    Jussi Mertanen

    Paikkoja

    15 - 40

    Koulutus

    MATKA Matkailun liikkeenjohdon koulutusohjelma

    T&K-osuus

    0.00 op

    Virtuaaliosuus

    0.00 op

    Arviointiasteikko

    H-5