Blended, Contact
1. Oppimisalustan materiaali
2. Soveltuvin osin:
- Bergström, S. & Leppänen, A. (2021). Yrityksen asiakasmarkkinointi. 19. uudistettu painos. Edita. Helsinki.
- Konu, H., Pesonen, J. & Reijonen, H. (toim.) 2020. Matkailuliiketoimintaa teoriasta käytäntöön. Vastapaino.
- Rouhiainen, U-M. 2006. Matkailuyrittäjän maamme-kirja. Helsinki. Edita. - Pesonen, I. - Mönkkönen, T. - Hokkanen, T. 2000. Menestyvä matkailuyritys. Helsinki. Oy Edita Ab.
Kaikki oppimistehtävät perustuvat työelämän todellisiin tilanteisiin ja yritysten tietoihin.
Porvoon toimipiste
Ei tenttiä.
Suomi
Kurssilla benchmarkataan kansainvälisiä yrityksiä.
19.08.2024 - 13.12.2024
1. Strateginen suunnittelu, yksilötehtävä, 15 pistettä 2. Yrityksen strategiset peruspilarit, asiakaskohderyhmät ja markkinoinnin kilpailukeinot, ryhmätehtävä, 25 pistettä 3. Vastuullisen elämysalan yrityksen perustaminen, ryhmätehtävä, 60 pistettä
03.06.2024 - 16.08.2024
Lähipäivät:
- 19.8.
- 9.9.
- 30.9.
- 21.10.
- 11.11.
Osaamisen näyttö. Ota yhteys opettajiin (Antti Petteri Kurhinen ja Rilla Engblom) saadaksesi lisätietoa näytöstä.
Opettajien yhteystiedot:
antti.kurhinen@haaga-helia.fi
rilla.engblom@haaga-helia.fi
Antti Kurhinen, Rilla Engblom
15 - 30
Oppimistehtävien hyväksytty suorittaminen ja läsnäolo Haaga-Helia ohjeiden mukaisesti.
Opintojaksojen contact-, online ja blended-toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25 %, arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50 %, opintojakso hylätään. Tämä on hyvä tietää, kun suunnittelet läsnäolojasi.
RESTO Restonomi
0.00 op
0.00 op
H-5