Myyntisuuntautuneen organisaation kehittäminen SAL4HM002-3002 21.10.2019-31.12.2019 5 (MAPO)+-
Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
Opintojaksolla ei ole edeltävyysehtoja.
Sisältö
- Myyntiorganisaation kehittäminen ja johtaminen
- Myyntiorganisaation motivoiminen
- Myynnin ja markkinoinnin integraatio
- Organisaatioiden rakenteet ja toimintamallit myynnin näkökulmasta
- Myynnin ja asiakaspolkujen prosessit organisaatiossa
- Myynnin strateginen kehittäminen
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija tietää myynnin strategisen roolin ja osaa kuvata sen merkitystä myyntisuuntautuneessa organisaatiossa. Hän tunnistaa ja osaa osin selittää niitä keskeisiä rakenteita ja tekijöitä, jotka edesauttavat myyntisuuntautuneen organisaation kehittämistä ja johtamista. Opiskelija tunnistaa asiakaspolkujen keskeiset kohtaamispisteet ja prosessit organisaatiossa sekä keskeiset strategisen myynnin tekijät.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija osaa kuvata myynnin strategista roolia ja sen merkitystä myyntisuuntautuneessa organisaatiossa. Hän tunnistaa ja osaa selittää niitä keskeisiä rakenteita ja tekijöitä, jotka edesauttavat myyntisuuntautuneen organisaation kehittämistä ja johtamista. Opiskelija tunnistaa asiakaspolkujen keskeiset kohtaamispisteet ja prosessit ja pystyy kehittämään niitä ja strategista myyntiä organisaatiossa.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija osaa hyvin määritellä myynnin strategisen roolin ja sen merkityksen myyntisuuntautuneessa organisaatiossa. Opiskelijalla on erinomaiset valmiudet myyntisuuntautuneen organisaation rakenteiden ja toimintojen arviointiin ja kehittämiseen. Opiskelija tunnistaa asiakaspolkujen kohtaamispisteet ja prosessit organisaatiossa ja pystyy kehittämään sekä niitä että strategista myyntiä kokonaisvaltaisesti.
Toimipiste
Porvoon toimipiste
Opetuskieli
Suomi
Ajoitus
21.10.2019 - 31.12.2019
Ilmoittautumisaika
17.06.2019 - 25.10.2019
Ryhmä
MAPO
Opettaja
Anne Koppatz
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus