•   Monikanavainen myynti SAL002AS2A-3003 20.05.2024-31.07.2024  5   (CAMPUS24KESÄ, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa:
    - kuvata digitalisaation vaikutuksen myyntityöhön
    - soveltaa digitaalisen myynnin työkaluja asiakkaan ostopolulla
    - tunnistaa digitaalisen myynnin trendejä ja mahdollisuuksia.
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Opintojakso sijaitsee liiketalouden tradenomitutkinnon Myynti ja asiakkuudet -suuntautumisessa. Suositeltavaa on, että opiskelija on suorittanut opintojaksot Asiakaskokemus ja myynti, Asiakasymmärrys ja markkinointi sekä Myynnin tietojärjestelmät tai hankkinut muulla tavalla vaadittavan osaamisen.
    Sisältö
    Digitaaliset myynnin ja markkinoinnin kohtaamispisteet asiakkaan ostopolulla.
    Digitaalisen myynnin trendeihin tutustuminen teorian ja käytännön näkökulmasta.
    Verkkokaupan ja myynnin automatisaation perusteet.
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Opintojaksojen contact-, online ja blended-toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.

    Opiskelija
    - tunnistaa digitaalisen myynnin mahdollisuuksia
    - tunnistaa monikanavaisen myynnin peruskäsitteitä
    - tunnistaa asiakkaan ja myynnin kohtaamispisteitä digitaalisella ostopolulla.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Opiskelija
    - osaa hyödyntää useampia kanavia myynnissä
    - osaa tuottaa arvoa asiakkaalle digitaalisissa kanavissa
    - osaa käyttää digitaalisen myynnin työkaluja asiakkaan ostopolulla
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Opiskelija
    - osaa soveltaa useampia kanavia myynnissä
    - osaa tuottaa arvoa asiakkaalle digitaalisissa kanavissa ammattimaisesti
    - osaa soveltaa digitaalisen myynnin työkaluja asiakkaan ostopolulla.

    Opetusmenetelmät ja ohjaus

    Opiskelu tapahtuu pääsääntöisesti virtuaalisesti itsenäisenä opiskeluna. Aloitamme kuitenkin kurssin yhteisellä, pakollisella online-sessiolla. Sen aikana tutustumme yhdessä paremmin opintojakson kokonaisuuteen. Ohjausta on tarjolla Moodlen välityksellä.

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Keskitymme ajankohtaisiin materiaaleihin aihealuuesta.

    Työelämäyhteydet

    Oppimistehtävät on linkitetty tiiviisti työelämään ja työelämän tarpeisiin.

    Toimipiste

    Pasilan toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    20.05.2024 - 31.07.2024

    Ilmoittautumisaika

    02.01.2024 - 17.05.2024

    Aikataulu

    Tehtävät ja niiden painoarvo arvioinnissa:

    1) Tutustuminen monikanavaisen myynnin teemoihin 25%

    2) Digitaalisen myynnin työkalupakki 25%

    3) Digitaalisen myynnin osaaja 25%

    4) Verkkokauppa 25%

    Ryhmä
    • CAMPUS24KESÄ
    • BLENDED
    • SUMMER
    • ONLINE
    Opettaja

    Anu Nieminen, Kim Qvick

    Paikkoja

    15 - 60

    Arviointitavat

    Kokonaisarvosana lasketaan oppimistehtävistä keräämiesi pisteiden mukaan seuraavasti:

    | alle 40 = 0 | 40 = 1 | 58 = 2 | 68 = 3 | 78 = 4 | 88 - 100 = 5 |

    Koulutus

    TRALI Tradenomi liiketalous

    T&K-osuus

    0.00 op

    Virtuaaliosuus

    0.00 op

    Arviointiasteikko

    H-5