Lauri Karhu
Moodlen materiaalit
- Bergström, S. – Leppänen, A. Yrityksen asiakasmarkkinointi,16.-17. painos 2015/2016. Edita, Helsinki.
- Armstrong, G., Kotler, P. & & Opresnik M.O.. Marketing: an introduction. 2020 (tai mahdollisimman tuore). Pearson.
- Häntti, S., Karisto-Mertanen, L. & Kock, H. 2016. Oivaltava myyntityö : asiakkaana organisaatio. Edita, Helsinki.
- Marckwort R. & A. 2011. Ole hyvä asiakaspalvelija vaativissa tilanteissa. Yrityskirjat Oy, Helsinki.
- Manning, Reese & Aherne. 2014 (tai mahdollisimman tuore). Selling today. Pearson Education.
- Ahvenainen P, Gylling J ja Leino S 2017. Viiden tähden asiakaskokemus: tee asiakkaisistasi faneja. Kauppakamari e-kirja.
Suomi
12.01.2026 - 15.05.2026
Outi Leppälä-Pekkinen, Ahti Romo
30 - 100
LIIKO Liikunnanohjaaja
0.00 op
5.00 op
H-5