Liikuntapalveluiden kehittämisprojekti on kahden opintojakso integroitu projektimuotoinen oppimisympäristö, johon kuuluvat seuraavat opintojaksot:
Liikuntapalveuiden kehittäminen 5op
Asiakaskokemus ja myynti 5op
Opintojaksolla toteutetaan liikuntapalvelun kehittämisprojekti, jossa hyödynnetään palvelumuotoilun prosessia, menetelmiä ja työkaluja. Projektin edetessä opiskelijatiimit kehittävät ratkaisun työelämäkumppanin asettamaan toimeksiantoon, Työelmäkumppanina toimii Forever Pihlajalinna. Kehittämisprojektin toimeksianto esitellään opiskelijatiimeille syksyn ensimmäisellä lähijaksolla. Kehittämisprojekti päättyy syksyn -24 viimeiseen lähijaksoon, jolloin tiimit esittelevät (pitchaavat) omat ratkaisunsa yrityksen kokoamalle tuomaristolle.
Sanna Vuorio
Bergström, S. & Leppänen, A. Yrityksen asiakasmarkkinointi, 2015 / 2018 / 2021
Työelämäkumppanina toimii Forever Pihlajalinna valmennuspalvelut
Tampere
Suomi
19.08.2024 - 13.12.2024
Opintojakson tehtävät liittyvät kehitettävän palvelun asiakaskokemukseen ja myyntiin.
26.08.2024 - 27.08.2024
Toteutus syksyn 2024 23LIIKOtre lähijaksojen aikana Tampereella
Ahot Haaga-helian näyttömoodlen kautta Asiakaskokemus ja myynti.
Erkki Häkkilä, Jenni Harala
15 - 30
Asiakastutkimus (asiakasymmärryksen kerääminen, ostajapersoonan määrittely) 33%
PItchaus - myyntipuhe sekä materiaalit 33%
Tentti 33%
Lisätietoja:
Opintojaksojen contact-, online ja blended-toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.
LIIKO Liikunnanohjaaja
0.00 op
2.00 op
H-5