Virtuaalikurssi, jossa pinnot toteutetaan virtuaalisesti Moodle-oppimisympäristössä omaa tahtia, kuitenkin periodin loppuun mennessä (8 viikkoa). Ohjausta tarvittaessa saatavilla kerran viikossa 2. viikosta eteenpäin keskiviikkoisin kello 16-17 Zoomissa (6 kertaa), katso linkki Moodlesta.
Moodlen luentomateriaalit ja videot
Bergström, S. – Leppänen, A. Yrityksen asiakasmarkkinointi,16.-17. painos 2015/2016. Edita, Helsinki
Armstrong, G., Kotler, P. & & Opresnik M.O.. Marketing: an introduction. 2020 (tai mahdollisimman tuore). Pearson.
Häntti, S., Karisto-Mertanen, L. & Kock, H. 2016. Oivaltava myyntityö : asiakkaana organisaatio. Edita, Helsinki.
Marckwort R. & A. 2011. Ole hyvä asiakaspalvelija vaativissa tilanteissa. Yrityskirjat Oy, Helsinki
Manning, Reese & Aherne. 2014 (tai mahdollisimman tuore). Selling today. Pearson Education
Ahvenainen P, Gylling J ja Leino S 2017. Viiden tähden asiakaskokemus: tee asiakkaisistasi faneja. Kauppakamari e-kirja
Opintojaksolla mukana yhteistyössä yritysten kanssa tuotettuja opintomateriaaleja sekä myyntityön ammattilaisten haastatteluja. Oppimistehtävien avulla oppilas perehtyy syvemmin vapaasti valitsemansa yrityksen myyntityöhön. Tarkastelun kohteeksi voi halutessaan valita esimerkiksi yrityksen, jossa on töissä / on ollut töissä / johon toivoisi työllistyvänsä.
Pasilan toimipiste
Toteutuksella ei ole tenttiä.
Suomi
Aihealueita tarkastellaan myös kansainvälisestä näkökulmasta.
15.01.2024 - 15.03.2024
2 Moodle monivalintaa Kirjallinen myyntikansio. Videona toteutettu myynnin kohtaamisharjoitus. Osaamisen ja opitun reflektointi.
02.01.2024 - 12.01.2024
15.1.2024 - 17.3.2024
AHOT menettely Pepin ohjeistuksen mukaisesti.
Timo Rima, Ville Virtanen
30 - 100
Opintojakson arvosana muodostuu Moodlen oppimistehtävien yhteispistemäärän perusteella.
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
5.00 op
H-5