NON-STOP virtuaalikurssi. Opinnot toteutetaan täysin virtuaalisesti Moodle-oppimisympäristössä omaa tahtia, kuitenkin lukukauden loppuun mennessä. Ohjausta tarvittaessa saatavilla.
Moodlen luentomateriaalit ja videot
Bergström, S. – Leppänen, A. Yrityksen asiakasmarkkinointi,16.-17. painos 2015/2016. Edita, Helsinki
Armstrong, G., Kotler, P. & & Opresnik M.O.. Marketing: an introduction. 2020 (tai mahdollisimman tuore). Pearson.
Häntti, S., Karisto-Mertanen, L. & Kock, H. 2016. Oivaltava myyntityö : asiakkaana organisaatio. Edita, Helsinki.
Marckwort R. & A. 2011. Ole hyvä asiakaspalvelija vaativissa tilanteissa. Yrityskirjat Oy, Helsinki
Manning, Reese & Aherne. 2014 (tai mahdollisimman tuore). Selling today. Pearson Education
Ahvenainen P, Gylling J ja Leino S 2017. Viiden tähden asiakaskokemus: tee asiakkaisistasi faneja. Kauppakamari e-kirja
Opintojaksolla mukana yhteistyössä yritysten kanssa tuotettuja opintomateriaaleja sekä myyntityön ammattilaisten haastatteluja. Oppimistehtävien avulla oppilas perehtyy syvemmin vapaasti valitsemansa yrityksen myyntityöhön. Tarkastelun kohteeksi voi halutessaan valita esimerkiksi yrityksen, jossa on töissä / on ollut töissä / johon toivoisi työllistyvänsä.
Toteutuksella ei ole tenttiä.
Suomi
Aihealueita tarkastellaan myös kansainvälisestä näkökulmasta.
17.01.2022 - 20.05.2022
Kirjallinen myyntikansio. Videona toteutettu myynnin kohtaamisharjoitus. Osaamisen ja opitun reflektointi.
03.01.2022 - 08.04.2022
17.1.2022 - 20.1.2022
Anu Nieminen, Ville Virtanen
15 - 150
Opintojakson arvosana muodostuu oppimistehtävien arvosanojen perusteella.
HELI Liiketalouden koulutusohjelma
0.00 op
5.00 op
H-5