•   Digitaalisen asiakaspolun johtaminen SAL001AS3A-3006 18.08.2025-10.10.2025  5   (TR4HESAL, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa:
    - tunnistaa digitaalisen asiakaspolun vaiheet ja kosketuspisteet sekä niiden merkityksen myynnissä
    - analysoida asiakaskokemusta asiakaspolun eri vaiheissa
    - hyödyntää myynnin ja markkinoinnin automaation työkaluja asiakaspolun johtamisessa
    - suunnitella ja rakentaa demoympäristöön (Hubspot) johdetun asiakaspolun
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Opintojakso sijaitsee tradenomitutkinnon Myynti ja asiakkuudet -opintoalueella.

    Edeltävät opinnot: Avainosaamisten opintojaksoista Asiakasymmärrys ja markkinointi sekä Asiakaskokemus ja myynti tai vastaava osaaminen.

    Suositellaan, että opiskelija suorittaa ennen Digitaalisen asiakaspolun johtamisen opintojaksoa Myynnin tietojärjestelmät- sekä Monikanavainen myynti -opintojaksot.
    Sisältö
    - Digitaalisen asiakaspolun vaiheet ja niiden analysointi
    - Asiakaskokemus asiakaspolun eri vaiheissa
    - Myynnin ja markkinoinnin automaation työkalut (Hubspot) asiakaspolun johtamisessa
    - Datan hyödyntäminen kaikissa kosketuspisteissä
    - Verkkokaupan ostopolun ohjaaminen
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Opintojaksojen contact-, online ja blended-toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.

    Opiskelija tuntee digitaalisen asiakaspolun vaiheet ja merkityksen myynnissä. Hän tuntee myynnin ja markkinoinnin automaation työkaluja, joita voidaan hyödyntää asiakaspolun johtamisessa. Opiskelija osaa autetusti rakentaa Hubspotin demoympäristöön asiakaspolun vaiheita.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Opiskelija ymmärtää digitaalisen asiakaspolun vaiheet ja merkityksen myynnissä. Opiskelija osaa analysoida asiakaskokemusta asiakaspolun eri vaiheissa. Hän osaa soveltaa myynnin ja markkinoinnin automaation työkaluja asiakaspolun johtamisessa. Opiskelija osaa rakentaa Hubspotin demoympäristöön asiakaspolun vaiheita.
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Opiskelija osaa arvioida digitaalisen asiakaspolun vaiheita ja merkitystä myynnissä. Opiskelija osaa analysoida asiakaskokemusta asiakaspolun eri vaiheissa. Hän osaa soveltaa erinomaisesti myynnin ja markkinoinnin automaation työkaluja asiakaspolun johtamisessa. Opiskelija osaa rakentaa Hubspotin demoympäristöön johdetun asiakaspolun.

    Toimipiste

    Pasilan toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    18.08.2025 - 10.10.2025

    Ilmoittautumisaika

    14.05.2025 - 22.05.2025

    Ryhmä
    • TR4HESAL
    • CONTACT
    • BLENDED
    Opettaja

    Markus Kauppinen

    Paikkoja

    15 - 45

    Koulutus

    TRALI Tradenomi liiketalous

    T&K-osuus

    0.00 op

    Virtuaaliosuus

    2.00 op

    Arviointiasteikko

    H-5