•   Ravintolayrityksen sähköinen liiketoiminta RES2HR001-3009 23.05.2022-31.08.2022  5   (CAMPUS22KESÄ2, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Opiskelija osaa luetella sähköisen liiketoiminnan peruskäsitteet ja -periaatteet ravintolayrityksen kontekstissa.
    Opiskelija pystyy selittämään, sähköisen liiketoiminnan roolia ravintolayrityksessä, kuvaamaan erilaisia sähköisiä markkinointi- ja jakelukanavia sekä ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen verkossa.
    Opiskelija pystyy suunnittelemaan ja luomaan ravintolayritykselle toimivaa sähköistä liiketoimintaa, valitsemaan ja käyttämään sopivia kanavia markkinoinnissa ja jakelussa sekä soveltamaan tietoturvakäytäntöjä sähköisen liiketoiminnan suojaamiseksi.
    Opiskelija kykenee arvioimaan eri sähköisen liiketoiminnan strategioita ravintolayritykselle, analysoimaan verkkosivuston kävijädataa ja konversioprosentteja sekä tunnistamaan mahdollisuuksia asiakaskokemuksen parantamiseksi verkossa.
    Opiskelija pystyy arvioimaan kriittisesti sähköisen liiketoiminnan vaikutusta ravintolayrityksen kannattavuuteen ja kilpailukykyyn, vertailemaan eri teknologisia ratkaisuja ravintola-alalla ja ehdottamaan strategioita tulevaisuuden sähköisen liiketoiminnan trendien hyödyntämiseksi.
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Ei sidonnaisuuksia.
    Sisältö
    sähköisen liiketoiminnan peruskäsitteet ja -periaatteet
    asiakaskokemuksen mittaaminen ja kehittäminen
    sähköisen liiketoiminnan tietoturva ja tietosuoja
    erilaisiin työkaluihin tutustumista
    kilpailuedun arvioimista ja analysointia
    ravintola-alan tulevaisuuden digitaaliset trendit
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Opiskelija osaa luetella sähköisen liiketoiminnan peruskäsitteet ja -periaatteet ravintolayrityksen kontekstissa. Opiskelija osallistuu työskentelyyn.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Opiskelija työskentelee opintojaksotehtäväryhmän jäsenenä vastuullisesti. Opiskelija soveltaa osaamistaan ravintola-alan yrityksen sähköisen liiketoiminnan kehittämistyössä. Opiskelija analysoi ryhmän tuloksia.
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Opiskelija pystyy arvioimaan kriittisesti sähköisen liiketoiminnan vaikutusta ravintolayrityksen kannattavuuteen ja kilpailukykyyn, vertailemaan eri teknologisia ratkaisuja ravintola-alalla ja ehdottamaan strategioita tulevaisuuden sähköisen liiketoiminnan trendien hyödyntämiseksi. Opiskelija osoittaa kehittämisprojektin eri vaiheissa itseohjautuvuutta ja innovatiivisuutta. Opiskelija osaa hyödyntää ja esittää ravintola-alan sähköisen liiketoiminnan osaamistaan. Opiskelija laatii projektin toteutuksen ja tulosten arviointikriteerit.

    Toimipiste

    Haagan toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    23.05.2022 - 31.08.2022

    Ilmoittautumisaika

    13.04.2022 - 20.05.2022

    Ryhmä
    • CAMPUS22KESÄ2
    • KESÄ2022
    • 02HAAGAVV
    • VIRTUAL
    Opettaja

    Tommi Immonen

    Paikkoja

    15 - 30

    Koulutus

    RUOKAT Ruokatuotannon johtamisen koulutusohjelma

    T&K-osuus

    0.00 op

    Virtuaaliosuus

    5.00 op

    Arviointiasteikko

    H-5