- Opiskelija osaa toimeksiannon pohjalta toteuttaa digitaalisen palvelun prototyypin tai toimivan palvelun hyödyntäen olemassa olevia ohjelmisto-/alustaratkaisuja sekä laatia monialaisessa tiimissä esim. palvelun liiketoimintamallin ja/tai markkinointisuunnitelman hyödyntäen opinnoissaan tai työelämässä aiemmin opittuja menetelmiä ja työkaluja.
- Opiskelija osaa hahmottaa digitaalisten palvelujen merkityksen liiketoiminnan kehittämisessä ja loppuasiakas- ja käyttäjäkokemuksen keskeisen roolin digitaalisten palvelujen kehittämistyössä.
- Opiskelija osaa toimia konsulttiroolissa auttaen asiakasta ymmärtämään digitaalisten palvelujen tarjoamia mahdollisuuksia ja kehittäen asiakkaalle lisäarvoa tuottavia palveluratkaisuja.
- Opiskelija osaa toteuttaa monialaisen palvelumuotoilu- ja/tai yhteiskehittämisprosessin osallistaen loppukäyttäjiä ja muita tarvittavia sidosryhmiä kehittämiseen.
- Opiskelija osaa toimia monialaisen kehittämistiimin jäsenenä hyödyntäen oman alansa ja toisen alan opiskelijoiden osaamista kehittämisen eri vaiheissa.