Opintojakso sisältää itsenäisiä tehtäviä, joiden avulla perehdyt käyttäjälähtöisyyteen ja pääset myös kehittämään omassa organisaatiossasi itse valitsemaasi kehittämisen kohdetta käyttäjälähtöisesti.
Outi Kangas-Korhonen
https://www.haaga-helia.fi/fi/tool-factory-menetelmat-palvelujen-kehittamiseen#toolbox
Kuusisto, A. & Kuusisto, J. (2015) Käyttäjälähtöinen palvelukehitys kuntasektorilla – mahdollisuuksia ja pullonkauloja. Saatavissa A. Jyrämä & T. Mattelmäki (toim.) Palvelumuotoilu saapui verkostojen kaupunkiin. Verkosto- ja muotoilunäkökulmia kaupungin palvelujen kehittämiseen. Aalto yliopisto. s. 173-190
Desing for Public Good. (2013). Design Council.
Bergström, S. 2021. Yrityksen asiakasmarkkinointi. Kappaleet 3. Asiakaskäyttäytyminen ja segmentointi ja 6. Asiakkuuksien hallinta
Koivisto, M., Säynäjäkangas, J. & Forsberg, S. 2019. Palvelumuotoilun bisneskirja. Alma Talent. (osa 1)
Harmokivi-Saloranta, P. 2019. LIIKUNTAPALVELUIDEN KÄYTTÄJÄLÄHTÖINEN KEHITTÄMINEN – TAPAUSTUTKIMUKSENA PIENTEN LASTEN ÄIDIT. Tutkimusartikkeli
Opiskelija voi hyödyntää omaa työyhteisöä tehtävissään tai hankkia jonkin muun työelämäkumppanin esim urheiluseuran tms tutun sidosryhmän
Vierumäen toimipiste
Suomi
01.09.2023 - 30.01.2024
Ennakkotehtävä ja kehittämistehtävä
18.08.2023 - 30.09.2023
Erkki Häkkilä
15 - 30
LIAM Liikunta-alan koulutus
3.00 op
4.00 op
H-5