Palvelu, myynti ja yrittäjyys liikunta-alalla 2 MAR1SL402-3002 01.01.2022-31.05.2022 5 (LOT20, ...)+-
Osaamistavoitteet
Osaamistavoitteet on avattu kohdassa arviointikriteerit. Opintojakso arvioidaan asteikolla 1-5.
Sisältö
Liikuntapalveluiden brändi- ja laatututkimus.
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1
Liikuntapalveluiden laatutekijöiden määrittely ja arviointi:
Opiskelija osaa tunnistaa liikuntapalvelun laatuun olennaisesti vaikuttavat tekijät.
Liikuntapalvelun brändiin liittyvien tekijöiden määrittely ja arviointi:
Opiskelija osaa määritellä, mitä brändäyksellä tarkoitetaan ja miten se näkyy palveluntarjoajan ilmeessä ja tuotteissa/palveluissa.
Arviointiprojektin suunnittelu, toteuttaminen ja raportointi:
Opiskelija on suunnitellut ja toteuttanut liikuntapalvelun arviointiprojektin ohjeiden mukaisesti.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Liikuntapalveluiden laatutekijöiden määrittely ja arviointi:
Opiskelija osaa arvioida liikuntapalvelun laatua tarkoituksenmukaisten kriteerien avulla.
Liikuntapalvelun brändiin liittyvien tekijöiden määrittely ja arviointi:
Opiskelija osaa selvittää palvelun tarjoajan brändin peruspilarit ja löytää sen toiminnasta ja viestinnästä brändin rakentamiseen liittyviä tekijöitä.
Arviointiprojektin suunnittelu, toteuttaminen ja raportointi:
Opiskelija on toteuttanut liikuntapalvelun arviointiprojektin ja osannut arvioida liikuntapalveluiden laatuun ja brändiin liittyviä tekijöitä tarkoituksenmukaisella tavalla.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Liikuntapalveluiden laatutekijöiden määrittely ja arviointi:
Opiskelija osaa arvioida liikuntapalvelun laatua ja tehdä perusteltuja ja tarkoituksenmukaisia kehittämisehdotuksia laadun parantamiseksi.
Liikuntapalvelun brändiin liittyvien tekijöiden määrittely ja arviointi:
Opiskelija osaa tutkia ja arvioida palvelun tarjoajan ja sen tuotteiden brändiä ja brändiijn vaikuttavia tekijöitä ja toimnepitetiä sekä vertailla eri palveluntarjoajia keskenään.
Arviointiprojektin suunnittelu, toteuttaminen ja raportointi:
Opiskelija on toteuttanut liikuntapalvelun arviointiprojektin laadukkaasti ja osaa tehdä palvelun laatuun ja brändiin liittyviä perusteltuja ja relevantteja kehittämisehdotuksia.