Tämä kurssi perehdyttää sinut laaja-alaisesti markkinoinnin, viestinnän ja digitaalisuuden trendeihin ja teknologioihin. Opiskelu tapahtuu monialaisissa tiimeissä ja käytännön kehitysprojekteissa työskennellen. Projektityössä tutkit markkinoinnin tulevaisuutta, kokeilet nousussa olevia teknologioita ja arvioit niiden vaikutuksia niin toimialan kuin oman ammatillisen tulevaisuutesi kannalta. Ryhmätyön rinnalla opiskelet aihetta myös itsenäisesti.
Kurssin viikko-ohjelmaan sisältyy kaksi opetus- ja ohjaustapaamista: yksi kontaktikerta lähiopetuksessa ja yksi etäohjauskerta verkossa.
- Projektin toimeksiantoon liittyvä materiaali
- Luennoilla ja oppimisympäristöissä jaettavat artikkelit ja muu materiaali
- Toteutukseen sisältyy myös omatoimista tiedonhakua
Opintojaksolla tehdään toimeksianto yritykselle.
Pasilan toimipiste
Kurssilla tehdään projektityö ja itsenäinen oppimispäiväkirja. Ei tenttiä.
Suomi
Toimeksiantajayritys saattaa olla kansainvälisesti toimiva yritys. Osa opetusmateriaalista on kansainvälistä.
15.01.2024 - 15.03.2024
1. Ryhmätyönä tehtävä opas asiakasyritykselle 2. Itsenäisesti tehtävä oppimispäivökirja
02.01.2024 - 12.01.2024
Yksi kontaktikerta viikossa ja yksi verkko-ohjauskerta. Katso tarkemmin lukujärjestyksestä ja opintojakson Moodlesta.
Näyttö ja työssäoppiminen.
Johanna Mäkeläinen, Teemu Ruohonen
15 - 60
Kurssilla arvioidaan ryhmätyönä tehtävä opas asiaksyritykselle 50 % ja itsenäisesti tehtävä oppimispäivökirja 50 %. Aktiivinen osallistuminen lähiopetukseen ja etävalmennukseen vaikuttaa arvosanaan.
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
2.00 op
H-5