Krea-toteutuksessa työstämme aina asiakasprojektia.
Esitietovaatimuksena Asiakasymmärrys ja markkinointi -opintojakson lisäksi joitakin markkinointiviestinnän suuntautumis- tai täydentävien asiantuntijaosaamisten opintoja kuten Strateginen brändin rakentaminen, Markkinointiviestinnän suunnittelu ja Graafisen suunnittelun perusteet ja työkalut.
Opintojakson suorittaminen edellyttää aktiivista osallistumista lähitapaamisiin.
Valmentajien jakamat tietoiskut ja muu materiaali.
Voit perehtyä luovaan suunnittelun ja mediasuunnittelun teoriaan hankkimalla aiheesta ajankohtaista kirjallisuutta ja artikkeleita.
Kreassa työskennellään aina asiakasprojektin parissa. Vierailemme luovan alan toimistoissa ja lisäksi kurssilla vierailee markkinoinnin, median tai viestinnän asiantuntijoita.
Pasilan toimipiste
Kreassa ei ole tenttiä.
Suomi
15.01.2024 - 17.05.2024
Asiakasprojekti ja Krean materiaalien suunnittelu sekä tuotanto.
02.01.2024 - 12.01.2024
Lähiopetus 3. ja 4. periodin ajan Krea-luokassa 4008 tiistaisin klo 8:30-13:45.
Hanna Tattari, Jenni Brisk
15 - 40
Arviointi Kreassa:
50 % projektin lopputulos (mitä saitte aikaan)
50 % työskentelyn suunnitelmallisuus (miten sen teitte)
Lisäksi arvosanaan vaikuttaa:
- Läsnäolo ja aktiivisuus tunnilla (krealaisuus edellyttää vahvaa, tavoitteellista
ja näkyvää sitoutumista lähitapaamisiin ja tiimityöskentelyyn)
- Tiiminjäsenten henkilökohtainen arviointi ja tiimityön onnistuminen
- Yhteistyö tiimissä + yli tiimi- ja kurssirajojen
- Tehtävien palauttaminen aikataulussa ja hyvä valmistautuminen esityksiin
Englanniksi
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5