•   TV- ja VideoGuru MAR005AS2A-3001 30.09.2024-31.07.2025  1   (NONSTOP, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Tämän opintojakson suorittanut oppija:
    - osaa mediasuunnittelun perusteet
    - osaa suunnitella ja toteuttaa median strategista käyttöä ja ymmärtää median vahvuudet ja heikkoudet.
    - tuntee ja ymmärtää median peruskäsitteet ja osaa soveltaa mediamatematiikkaa käytännön tilanteissa.
    - osaa suunnitella ja toteuttaa intramediastrategiaa tässä mediaryhmässä
    - ymmärtää, miten asettaa ja saavuttaa tavoitteita tämän mediaryhmän avulla
    - saa ajan tasaista tietoa median uusimmista trendeistä ja pystyy kehittämään luovia taitojaan median suunnittelussa ja toteutuksessa
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Ei ole.
    Sisältö
    mediasuunnittelun perusteet
    strateginen käyttö ja vahvuudet
    vuosisuunnittelu
    kampanjasuunnittelu ja -seuranta
    mainonnan muodot, mittaaminen ja hinnoittelu
    mediamatematiikka
    luovuus ja trendit
    kohderyhmät ja kohderyhmäymmärrys
    kampanjarakenne
    alan termistö (TRP, reach, tehokkuus, kanavamix, peitto, OTS, CPP, CPRP)
    Lisätiedot
    Lopputentin onnistuneen suorituksen jälkeen oppija saa yhden opintopisteen lisäksi sertifikaatin ja osaamismerkin, joilla voi todentaa osaamistaan nykyisille ja potentiaalisille työnantajille.

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Moodlen oppimisympäristössä olevat aineistot. Opetusvideot ja siihen liittyvät esitysmateriaalit.

    Toimipiste

    Pasilan toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    30.09.2024 - 31.07.2025

    Ilmoittautumisaika

    01.01.2024 - 01.01.2024

    Ryhmä
    • NONSTOP
    • AVOINAMK
    • VIRTUAL
    Opettaja

    Päivi Penttilä, Sari Haavisto, Minna Lindqvist

    Paikkoja

    0 - 250

    T&K-osuus

    1.00 op

    Virtuaaliosuus

    1.00 op

    Arviointiasteikko

    H-5