Lähiopetukseen perustuvassa toteutuksessa opetusmenetelmät ovat:
- lähiopetus (luennot, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, projektitöiden esitykset)
- itsenäinen opiskelu (projektityöskentely, tiedonhaku ja tenttiin valmistautuminen)
- projektityö: sisältöstrategia ja esimerkkisisällöt (ryhmätyö)
- tentti (yksilösuoritus)
Lista suositeltavasta materiaalista ja kirjallisuudesta päivitetään Moodleen.
Työelämän konsultointi omien sisältöjen kehittelyprosessissa, mahdollisesti toimeksiantona.
Porvoon toimipiste
Tentin ajankohta sovitaan erikseen.
Suomi
Kansainväliset lähteet ja kirjallisuus.
15.01.2024 - 15.03.2024
Sosiaalisen median sisältöstrategia (palautetaan osissa, sisältäen esitykset) – max 50 pistettä Esimerkkisisällöt case-organisaatiolle – max 25 pistettä Tentti – max 25 pistettä
02.01.2024 - 12.01.2024
Vko 4: Orientoituminen opintojaksoon.
Vko 5: Sisältömarkkinoinnin periaatteet
Vko 6: Sisällöt ostopolun vaiheisiin
Vko 7: Sosiaalisen median kanavat
Vko 8: Hiihtoloma (intensiiviviikko)
Vko 9: Sosiaalisen median trendit, seuranta ja asiakasymmärrys
Vko 10: Vaikuttajamarkkinoinnin periaatteet
Vko 11: Ohjaussessiot
Vko 12: Esitykset
Anu Seppänen
15 - 40
RESTO Restonomi
0.00 op
0.00 op
H-5