Online-toteutus. Tapaamme zoomissa neljä kertaa jakson aikana.
Opettajan luentomateriaalit Moodlessa.
Suositeltava kirjallisuus:
Lahtinen, Pulkka, Karjaluoto & Mero (2022): Digimarkkinointi
Rummukainen, Hakola & Hiila (2019): Sisältömarkkinoinnin työkalut
Halonen & Hakkarainen (2019) Vaikuttajamarkkinointi
Oppimistehtävät tehdään aidolle yritykselle. Vierasluennoitsijat työelämästä.
Pasilan toimipiste
Tentti pidetään jakson lopulla Moodlessa. Myös uusintatentti on Moodlessa.
Suomi
Materiaalit ja esimerkit kattavat myös kansainväliset näkökulmat.
15.01.2024 - 15.03.2024
1: Sosiaalisen median sisältöstrategia (palautetaan osissa & esitykset) – max 50 pistettä 2: Esimerkkisisällöt case-organisaatiolle – max 25 pistettä 3: Tentti – max 25 pistettä
02.01.2024 - 12.01.2024
Opintojakso kestää kahdeksan viikkoa. Tapaamiset neljä kertaa jakson aikana zoomissa maanantai-iltaisin.
Osaamisen näyttö tai opinnollistaminen.
Sovitaan opettajan kanssa kahden viikon kuluessa opintojakson aloituksesta.
Maria Vickholm
15 - 45
Arviointiskaala
90 – 100 = 5
80 – 89 = 4
70 – 79 = 3
60 – 69 = 2
50 – 59 = 1
alle 50 pistettä hylätty
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5