Lähiopetukseen perustuvassa toteutuksessa oppimistavat ovat:
- lähiopetus (luennot, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, esitykset)
- itsenäinen opiskelu (projektityöskentely, tiedonhaku)
- projektityö:markkinointiviestintäsuunnitelman laatiminen (ryhmätyö)
Fill, C. & Turnbull, S. 2019. Marketing communications. Touchpoints, sharing and disruption. (e-kirja)
Eagle, L., Dahl, S., Czarnecka, B., Lloyd, J. 2021. Marketing communications (e-kirja)
Kolster, T. 2023. Advertising with purpose (e-kirja, selostettu)
Kotler, P. & Armstrong, G. 2024. Principles of marketing (e-kirja)
Työelämän konsultointi ja yhteistyö toimeksiantajan kanssa omaan projektiin liittyen.
Porvoon toimipiste
Opintojaksolla ei ole tenttiä.
Suomi
Kansainväliset lähteet ja kirjallisuus.
19.08.2024 - 11.10.2024
Oppimistehtävä 1: Nykytila-analyysi ja tavoitteet (30%) Oppimistehtävä 2:Strategiset ja taktiset päätökset (15%) Oppimistehtävä 3: Toimenpidesuunnitelma (40%) Oppimistehtävä 4: Seurannan mittarit ja työkalut (15%)
Vko 34: Orientoituminen. Markkinointiviestinnän suunnitteluprosessi. Toimijat ja tuloksellisuus.
Vko 35: Markkinointiviestintämix: Mainonta. Myynninedistäminen + suoramarkkinointi
Vko 36: Henkilökohtainen myyntityö + PR. Projektiryhmien muodostaminen + caseyrityksen valinta + yrityksen kuvaus
Vko 37: SOSTAC: Nykytila-analyysi ja tavoitteet
Vko 38: SOSTAC: Strategiset ja taktiset päätökset
Vko 39: SOSTAC: Toimenpidesuunnitelma / vuosikello ja kampanjakalenteri. Sisältöesimerkit ja CTA:t
Vko 40: SOSTAC: Seurannan mittarit ja työkalut
Vko 41: Selostetun esityksen tekeminen ja palautus. Opintojaksopalaute.
a) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
b) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Anu Seppänen
15 - 45
Opintojaksoon liittyy neljä oppimistehtävää. Näistä opiskelija voi saada yhteensä maksimissaan 100 pistettä. Opintojakson arvosana määräytyy pisteiden perusteella seuraavasti:
90-100 pistettä 5
80-89 pistettä 4
70-79 pistettä 3
60-69 pistettä 2
50-59 pistettä 1
Oppimistehtävät tehdään tiimeissä ja niiden painoarvot ovat seuraavat
Oppimistehtävä 1: Nykytila-analyysi ja tavoitteet 30p
Oppimistehtävä 2:Strategiset ja taktiset päätökset 15p
Oppimistehtävä 3: Toimenpidesuunnitelma 40p
Oppimistehtävä 4: Seurannan mittarit ja työkalut 15p
Arvosanan saaminen opintojaksosta edellyttää kaikkien oppimistehtävien suorittamista hyväksytysti sekä aktiivista osallistumista opetukseen ja tiimityöhön.
Tiimin tasosta poikkeava yksilösuoritus voi vaikuttaa opiskelijan arvosanaan.
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5