Lähiopetukseen perustuvassa toteutuksessa oppimistavat ovat:
- lähiopetus (luennot, ryhmätehtävät tunnilla, keskustelut, esitykset)
- itsenäinen opiskelu (projektityöskentely, tiedonhaku, tuntitestit)
- projektityö:markkinointiviestintäsuunnitelman laatiminen (ryhmätyö)
Fill, C. & Turnbull, S. 2019. Marketing communications. Touchpoints, sharing and disruption. (e-kirja)
Eagle, L., Dahl, S., Czarnecka, B., Lloyd, J. 2021. Marketing communications (e-kirja)
Kolster, T. 2023. Advertising with purpose (e-kirja, selostettu)
Kotler, P. & Armstrong, G. 2024. Principles of marketing (e-kirja)
Työelämän konsultointi ja yhteistyö toimeksiantajan kanssa omaan projektiin liittyen.
Porvoon toimipiste
Ilmoitetaan tarkemmin Moodlessa.
Suomi
Kansainväliset lähteet ja kirjallisuus.
19.08.2024 - 11.10.2024
Oppimistehtävä 1: Markkinointiviestintäsuunnitelma (max 70 p) Oppimistehtävä 2: Tuntitestit (max 20 p) Oppimistehtävä 3: Suunnitelman esitys (max 10 p) Oppimistehtävä 4: Itse- ja vertaisarviointi
03.06.2024 - 16.08.2024
Ilmoitetaan tarkemmin Moodlessa
a) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
b) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Anu Seppänen
15 - 45
Opintojaksoon liittyy viisi oppimistehtävää. Näistä opiskelija voi saada yhteensä maksimissaan 100 pistettä. Opintojakson arvosana määräytyy pisteiden perusteella seuraavasti:
90-100 pistettä 5
80-89 pistettä 4
70-79 pistettä 3
60-69 pistettä 2
50-59 pistettä 1
Arvosanan saaminen opintojaksosta edellyttää kaikkien oppimistehtävien suorittamista hyväksytysti sekä aktiivista osallistumista opetukseen ja tiimityöhön.
Tiimin tasosta poikkeava yksilösuoritus voi vaikuttaa opiskelijan arvosanaan.
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5