Tämä on näyttö- eli DEMO-toteutus opiskelijoille, jotka jo osaavat opintojaksolla opittavat tiedot ja taidot. Tämä toteutus on vain näyttöjen tekemistä varten eikä sisällä opetusta.
Esimerkiksi jokin seuraavista:
Bergström S. & Leppänen A. Yrityksen asiakasmarkkinointi. 2015 tai uudempi painos.
Kotler, P. Principles of marketing. 2017 tai uudempi painos.
Armstrong, G., Kotler, P. Principles of marketing. 2016 tai uudempi painos.
Käytännön yritystoimintaan perehtyminen aiemmin hankitun osaamisen pohjalta.
Pasilan toimipiste
Näyttötoteutuksessa ei ole tenttiä.
Suomi
Mahdolliset kansainväliset lähteet ja kirjallisuus.
12.01.2026 - 31.05.2026
Näyttötehtävä, jossa käydään läpi segmentointia, asiakkaan tarpeita, asiakaprofiilin rakentamista ja markkinointimixiin liittyviä kilpailukeinoja (tuote, hinta, saatavuus, markkinointiviestintä, ihmiset, prosessit ja palveluympäristö / fyysiset todisteet)
01.12.2025 - 15.05.2026
Joustavasti opiskelijan omaan aikataluun sopien lukukauden aikana.
Osallistuminen opintojakson lähi- tai virtuaalitoteutukseen sekä opinnollistaminen.
Anu Seppänen
1 - 250
Näyttötehtävä visuaalisena, selostettuna esityksenä tai pitkänä raporttina. Arvioidaan asteikolla 0-5.
Näytöstä saatua hyväksyttyä arvosanaa ei voi poistaa, eikä sitä voi mennä korottamaan muulle opintojakson toteutukselle. Mikäli näyttö saa arvosanan 1-2, opiskelija voi päättää, kirjataanko arviointi. Mikäli arviointia ei kirjata, opintojakso tulee suorittaa lähi- tai virtuaalitoteutuksella. Mikäli näyttö arvioidaan arvosanoilla 3-5, arvosana kirjataan automaattisesti.
TRATI Tradenomi tietojenkäsittely, TRALI Tradenomi liiketalous, LIIKO Liikunnanohjaaja, RESTO Restonomi, MEDIA Medianomi, journalismi, AVO Avoin ammattikorkeakoulu, RESRU Restonomi ruokatuotanto
0.00 op
0.00 op
H-5