Opintojakso toteutetaan non-stop-virtuaalimuodossa. Opiskelijat etenevät omaa tahtiaan online-oppimisympäristössä. Opintojakso on suunniteltu toteutettavaksi kahdeksan viikon aikana, mutta opiskelija voi edetä nopeampaa tai hitaampaa opintojen kanssa. Opintojakson tehtävien viimeinen palautuspäivä on lukukauden lopussa.
Oppimisalustalta löytyy tarvittava ohjeistus opintojakson suorittamiseen. Tukea opiskeluun saa opiskelijakollegoilta sekä opettajilta yhteisen kysymyspalstan kautta sekä säännöllisesti järjestettävillä tukitunneilla.
Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Tämä kyseinen toteutus on suunnattu tradenimi-tutkinnon opiskelijoille. Tämä tarkoittaa, että alakohtaisuus on otettu huomioon materiaalien ja harjoitusten sisällöissä. Osaamistavoitteet ja arviointikriteerit ovat kaikilla toteutuksilla yhtenevät.
Opintojakson kirjalähteet:
Bergström & Leppänen, Yrityksen asiakasmarkkinointi
Muut Moodlessa jaettavat materiaalit
Opintomateriaaleissa mukana runsaasti näkemyksiä kentältä.
Pasilan toimipiste
Tentti järjestetään opintojakson lopuksi Moodlessa. Uusintatentti on myös Moodlessa.
Suomi
Opintojaksolla hyödynnetään myös kansainvälisiä yritysesimerkkejä.
15.01.2024 - 17.05.2024
Kaksi yksilö- tai parityönä toteutettavaa asiakaspersoona & markkinointimix-tutkimusta kohdeyritykselle.
02.01.2024 - 19.01.2024
Opintojakso on avoinna koko lukukauden.
Opintojakson voi suorittaa myös näyttönä tai opinnollistaen. Jos ilmoittaudut toteutukselle, valinnainen oppimistapa on ilmoitettava opettajalle kahden viikon sisällä opintojakson alkamisesta.
Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta ja opinnollistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/ura-ja-osaaminen/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study
Anu Seppänen, Maria Vickholm
30 - 100
Tentti ja opintojakson tehtävät. Tarkemmat arviointikriteerit löytyvät Moodlesta.
AVO Avoin ammattikorkeakoulu
0.00 op
5.00 op
H-5