Kurssi on monimuotototeutus - contact & blended. Vuorovaikutteiset kontaktitapaamiset. Online -tapaamisilla on mahdollista saada ryhmäohjausta. Opintojakso vaatii toteutusmuodon vuoksi paljon itsenäistä lukemista ja perehtymistä sekä ryhmätyön tekemistä.
Ryhmätyönä tehtävä oppimistehtävät 1 & 2. Opiskelija saa palautetta tehtävistä opettajalta ja vertaispalautetta muilta opiskelijoilta.
Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Tämä kyseinen toteutus on suunnattu restonomiopiskelijoille. Osaamistavoitteet ja arviointikriteerit ovat kaikilla toteutuksilla yhtenevät.
Opintojakson kirjalähteet:
Bergström & Leppänen, 2021, Yrityksen asiakasmarkkinointi
Lisälukemisto:
Kotler, Principles of Marketing
Armstrong – Kotler: Marketing: an introduction, International edition, 2015 tai uudempi painos. Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Education, Inc.
Muut Moodlessa jaettavat materiaalit
Opintojaksolla käytetään yrityksesimerkkejä ja oppimistehtävät linkitetään yrityselämään.
Haagan toimipiste
Opintojakson lopussa Moodle-tentti, joka pohjautuu oppikirjaan ja kurssimateriaaliin. Uusintatentti on Examissa.
Suomi
Oppikirja on suomeksi, mutta muuta materiaalia voi olla myös englanniksi. Opintojaksolla hyödynnetään myös kansainvälisiä yritysesimerkkejä.
15.01.2024 - 17.05.2024
Kaksi ryhmätyönä toteutettavaa asiakaspersoona & markkinointimix-tutkimusta kohdeyritykselle (oppimistehtävät 1 ja 2).
02.01.2024 - 12.01.2024
Aikataulu löytyy Moodlesta. Aloitustehtävien aikataulunmukaisella palautuksella varmistat paikkasi toteutuksella. Opintojakso vaatii ryhmätyöskentelyä. Moodle-tentti on kurssin viimeisellä viikolla.
Ahotointi mahdollinen. Ota yhteyttä opettajaan heti toteutuksen alkaessa.
Eira Vatanen
15 - 40
Tentti ja opintojakson oppimistehtävät (1 ja 2). Tarkemmat arviointikriteerit löytyvät Moodlesta. Kurssi arvoidaan asteikolla 1-5.
RESTO Restonomi
0.00 op
0.00 op
H-5