Itsenäinen yksilö- tai parityöskentely omaan tahtiin annetun aikataulun puitteissa. Opiskelija saa palautetta tehtävistä opettajalta.
Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Tämä kyseinen toteutus on suunnattu liiketalous-tutkinnon opiskelijoille. Tämä tarkoittaa, että alakohtaisuus on otettu huomioon materiaalien ja harjoitusten sisällöissä. Osaamistavoitteet ja arviointikriteerit ovat kaikilla toteutuksilla yhtenevät.
Opintojakson kirjalähteet:
Bergström & Leppänen, Yrityksen asiakasmarkkinointi
Lisälukemisto:
Kotler, Principles of Marketing
Armstrong – Kotler: Marketing: an introduction, International edition, 2015 tai uudempi painos. Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Education, Inc.
Muut Moodlessa jaettavat materiaalit
Opintojaksolla käytetään esimerkkejä alan yrityksistä.
Pasilan toimipiste
Tentti järjestetään opintojakson lopuksi Moodlessa. Uusintatentti on Examissa.
Suomi
Opintojaksolla hyödynnetään myös kansainvälisiä yritysesimerkkejä.
15.01.2024 - 17.05.2024
Kaksi yksiö- tai parityönä toteutettavaa asiakaspersoona & markkinointimix-tutkimusta kohdeyritykselle.
08.01.2024 - 22.03.2024
Tarkempi aikataulu ilmoitetaan Moodlessa opintojakson alkaessa. Ei lähiopetusta.
AHOT sovittava opettajan kanssa opintojakson alussa.
Minna Saukkonen, Kari Hautakoski
30 - 100
Tentti ja opintojakson tehtävät. Tarkemmat arviointikriteerit löytyvät Moodlesta.
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
5.00 op
H-5